پنجشنبه نهم فروردین ماه
آرایش هفته اول تیم ملی والیبال ایران؛

نبرد با رقبای آسیایی در برزیلیا

تیم ملی والیبال برای شرکت در لیگ ملت های جهان دست به کار شد. برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم باکیفیت صربستان در بلگراد آغازی بر محک جدی شاگردان بهروز عطایی در مسیری دشوار است...

وی در این سفر که پیش از رقابت های هفته اول لیگ ملت ها انجام می شود، بازیکنان عمده ای چون جواد کریمی، میثم صالحی و مجتبی میرزاجانپور را همراه ندارد و در قطر پاسور نیز رای به انتخاب صابر کاظمی و امین اسماعیل نژاد داده است. تیم ملی ایران از 18 خرداد ماه در برزیلیا برزیل با رقبای سرسختی آسیایی چین، ژاپن و استرالیا پیکار خواهد کرد. هرچند که هلند سرسخت ترین رقیب هفته اول ملی پوشان ما خواهد بود.

به گزارش البرز ورزشی؛ بهروز عطایی درخصوص فهرست 14 نفره تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان مانند جواد کریمی و میثم صالحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: مجتبی میرزاجانپور از مصدومیت قدیمی در ناحیه زانو رنج می‌برد و به همین دلیل ترجیح دادیم فرصتی برای ریکاوری به این بازیکن بدهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در صورت بهبودی کامل میرزاجانپور در مسابقات آینده از او استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: به هر حال با همین شرایط وارد لیگ ملت‌ها خواهیم شد ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از نام و اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. یک تیم منسجم هستیم و من به انسجام تیمی و توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن 14 بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.