شنبه یکم اردیبهشت ماه
وزیر به تدبیری های فوتبال ورود کند

فروردین: صعود به جام جهانی هدیه به مردم ایران بود

با اینکه محمدمهدی فروردین از نخستین مخالفان عزیزی خادم بود اما امروز در گفت و گویی صعود تیم ملی به جام جهانی را اتفاقی مهم خواند.

رئیس فراکسسیون ورزش در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون بازی ایران - کانادا گفت: بازی های که بخواهد شب فیفادی تصمیم گیری شود، با چنین حواشی ای رو به رو می شود اما اگر برنامه ریزی دقیقی شود، قطعا با چنین مشکلاتی مواچه نیستیم. جامعه فوتبال و علاقه مندان به تیم ملی حق دارند گلایه کنند و این به سیستم مدیریتی ورزش به ویژه فدراسیون فوتبال وارد است.

به گزارش طرفداری، محمدمهدی فروردین گفت: از زمان انتخابات، هیچ هماهنگی ای در فدراسیون وجود نداشت. صعود تیم ملی به جام جهانی هدیه خوبی به مردم بود اما اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال افتاد متاسفانه ناامید کننده است و برازنده ورزش و فوتبال کشور نیست.

او افزود:  از چنین فدراسیونی باید چنین توقعی هم داشت. الان نمی دانیم بازی مقابل کانادا برگزار می شود یا لغو. وقتی روی بازی‌هایی دست می‌گذاریم که شک و شبهه دارد، باید هم حواشی ایجاد شود. خودمان داریم بهانه دست معاندین می‌دهیم؛ آن از قرارداد VAR و از کشورهایی شدیم که از داشتن سیستم کمک داور ویدیویی محروم هستیم و این هم از مسابقات تدارکاتی.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: وزیر ورزش به این بی‌تدبیری‌ ها ورود کند. از برگزاری لیگ تا آماده سازی تیم ملی با چنین مشکلات و ضعف هایی رو به رو هستیم و 2-3 سالی هست که حواشی فوتبال بیش از پیش شده است. در گذشته بازی های تدارکتی مشخص بود و الان اصلا معلوم نیست با چه تیمی بازی می کنیم

فروردین در پایان گفت: الان هم دولت و مجلس به لحاظ مالی حمایت می کنند اما مشکل مدیریتی وجود دارد. امیدوارم در این حوزه ها تصمیمات اساسی گرفته شود تا انقدر با ذهن و روان مردم بازی نشود.