جمعه سی و یکم فروردین ماه

لک: برای دستمزد بیشتر بازی می کنیم

سال سختی برای هندبال بود؛ چرا که لیگ برتر این رشته به صورت متمرکز برگزار شد و مسابقه پشت مسابقه بازیکنان را فرسوده کرد. هانیه لک دروازه بان تهرانی تیم سپاهان اصفهان در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تازه دیدارهای پلی آف هم بر مسابقات متمرکز اضافه شده.

وی درباره دلایل قهرمانی تیم سپاهان نیز گفت: ما چند بازیکن ملی پوش همانند مینا وطن پرست، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی از تهران و حدیث نوروزی از اصفهان را در ترکیب داشتیم و خانم قیناتی سرمربی تیم هم عملکرد بسیار خوبی را در اداره تیم داشته است.

لک در پاسخ به پرسش ما که چرا بازیکنان تهرانی در پایتخت بازی نمی کنند، گفت: ورزش حرفه ای شده و ما هم به عنوان بازیکن هرجا که دستمزد  بیشتری بدهند، بازی خواهیم کرد. میانگین دریافت بازیکنان ملی پوش هندبال بین 90 تا 100 میلیون تومان است که در مقایسه با رشته هایی مانند والیبال بسیار پایین تر است.

لک درباره حضور تیم سپاهان در جام باشگاه های آسیا نیز گفت: این رقابت ها در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد و چنانچه آقای ساکت و هیات مدیره باشگاه تایید کنند، آمادگی لازمه را برای عزیمت به کشور قزاقستان داریم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب