پنجشنبه نهم فروردین ماه

انزلی و کرمان غرق در شادی

پیروزی تیم ملوان در هفته سی ودوم لیگ دسته اول آزادگان و تساوی تیم مس کرمان در همین هفته باعث شد تا در فصل آینده شاهد حضور ملوان و مس کرمان درلیگ برتر باشیم.

با مسجل شدن راهیابی این دو تیم به لیگ برتر، چهره دو شهر انزلی و کرمان تغییر پیدا کرد و جشن و شور و شعف در این دو شهر نقش بست. ملوان بندر انزلی بعد از سه سال دوری از لیگ سرانجام به جایگاهی باز گشت که شایستگی آن را داشت.اصولا در این سه سال همیشه جای خالی تیم ملوان که پایه گذارش بهمن صالح نیا است، کاملا احساس می شد. برخی از اختلافات درونی اجازه نمی داد تا ملوان زودتر از شرایط کنونی به لیگ برتر راه یابد، اما اکنون به همت زوج پژمان نوری در راس مالکیت باشگاه و مازیار زارع در نقش سرمربی شرایطی را فراهم کرد تا ملوان قبل از پایان بازی های لیگ دسته اول سرود راهیابی به لیگ برتر را سر دهد. درپی این صعود، شهر انزلی یکپارچه در شادی فرورفت و تا پاسی از شب این شادی وجود داشت. اکنون با طی شدن مسیر سخت، ملوان مجددا لیگ برتری شد. حالا حفظ این مهم در لیگ برتر است که سخت تر از راهیابی به لیگ برتر به نظر می آید. باید چهره تیم به لیگ برتری تبدیل شود. باید بازیکنان لیگ برتری را به تیم تزریق کرد ومهمتر از همه باید شرایط مالی این تیم را تقویت کرد تا در فضای گسترده لیگ برتر حرف برای گفتن داشته باشد.

در کرمان هم شرایط شادی به مانند شهر انزلی دیده شد. با صعود این تیم به لیگ برتر، کرمانی ها دارای سه تیم درلیگ برتر شدند. مس رفسنجان، گل گهر سیرجان و مس کرمان.

نویسنده: اکبر عزیزی