چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

فالگوش

باشگاه گل گهر سیرجان به امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا جهت انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی ارائه داده است.


* اختلاف قرمز و آبی بر سر شکار سعید صادقی بازیکن تیم گل گهر لحظه به لحظه بالا می گیرد. وی گفته بعد از اتمام بازی ها پاسخ خواهد داد.

*تمیروف و صفر نووف قرار است از لیست پرسپولیس خارج شوند.  گل محمدی این دو را در لیست مازاد قرار داده است.

*کار انتقال محمد خدابنده لو به پرسپولیس فعلا متوقف شد. پرسپولیسی ها به گمان آنکه او بازیکن زیر ۲۳ سال است اقدام به جذب کردند. او چندی پیش از سهمیه زیر ۲۳ سال خارج شد.

*در نقل وانتقالات فوتبال پایه بسیاری از تیم ها از عملکرد یک تیم و باشگاه که مدعی کارخانه بازیکن ساز است گلایه و شکایت دارند؛ زیرا تیم مذکور قریب به ۱۰ تا۱۲ تیم را زخمی کرده تا بازیکنان آنها را شکار وبه صورت سایر باشگاه های سازنده چنگ بزند. در این خصوص به زودی با آمار و ارقام به صورت شفاف سخن خواهیم گفت.

*یکی از دلایل اعتراض تیم استقلال به سازمان لیگ که چرا باید بازی ما دیرهنگام وبعد از بازی پرسپولیس برگزار خواهد شد،اقدام بازیکنان این تیم و کادرفنی جهت سفر به خارج از کشور است. اگر بازی استقلال طبق برنامه سازمان لیگ برگزار شود، بلیت ۱۰ تا۱۵بازیکن و کادرفنی تیم استقلال باطل خواهد سد.

*بعد از تمدید مهدی ترابی با پرسپولیس، میلاد سرلک و پهلوان روز دوشنبه با پرسپولیس تمدید خواهند کرد.

*این احتمال وجود دارد که بار دیگر ابراهیم شکوری به پرسپولیس باز گردد و در مجموعه هیات رئیسه فعالیت خود را از سر بگیرد.* تازه ترین صحبت های گل محمدی با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  که امروز انجام شد،این نکته از سوی گل محمدی به درویش اعلام شددستیارانم تغییر نخواهند کرد.همه باید بمانند.ما یک تیم هستیم وهرگز از هم جدا نخواهیم شد.

* جدایی رودی ژستد از استقلال حتمی شد.شاید یکی دو بازیکن دیگر از لیست استقلال خارج شوند.

*سیلوا مدافع تیم استقلال هر گونه اظهار نظر در خصوص جدایی یا ماندگاری را به بعد از پایان بازیها موکول کرده است.اگر استقلالی ها با مبلغ جدید او موافقت نکنند،پرسپولیسی ها که از مدتها قبل در کمین اونشسته اند،بد جوری مدافع برزیلی را شکار خواهند کرد.
گزارش: اکبر عزیزی