جمعه سی و یکم فروردین ماه
تورنمنت قزاقستان بدون حضور گرایی؛

محمدعلی دچار مصدومیت شد

یکی از دغدغه‌های بزرگ محمد بنا در این روزها مصدومیت محمدعلی‌‌ گرایی است. ستاره تیم ملی کشتی فرنگی در مرحله قبلی اردو آسیب دید و به همین دلیل هم شانس حضور در تورنمنت دارای رنکینگ قزاقستان را از دست داد.

تیم ملی کشتی فرنگی روز دوشنبه راهی قزاقستان می‌شود و محمدرضا‌‌ گرایی در ترکیب این تیم در وزن ۷۲ کیلوگرم حضور دارد اما خبری از برادر بزرگتر یعنی محمدعلی‌ گرایی به‌دلیل مصدومیت نیست.

به گزارش البرز ورزشی به نقل از خانه کشتی؛ حضور در قزاقستان برای محمدعلی ‌گرایی مهم بود اما مصدومیت او برنامه‌ها را به هم زد. البته خبر خوشحال‌کننده درباره محمدعلی این است که مصدومیت او از ناحیه MCL است و این ناحیه از رباط نیازی به جراحی ندارد و به مرور خودش را ترمیم می‌کند.

این بهترین خبر ممکن درباره مصدومیت‌‌ گرایی بود و به همین دلیل هم حالا خیال کادر فنی راحت شده و محمدعلی را به دکتر سهراب کیهانی سپردند که دوران درمان را با آرامش طی کند. وضعیت وزن ۷۷ کیلوگرم هم به نحوی است که او رقیب جدی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ندارد و به راحتی می‌تواند صاحب دوبنده تیم ملی باشد.

عارف حبیب‌اللهی، قهرمان جام تختی بود که به قهرمانی آسیا اعزام شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته محمد بنا در قزاقستان محمدرضا مختاری را در وزن ۷۷ کیلوگرم محک می‌زند اما تصمیم جدی در این وزن برای تغییر وزن وجود ندارد.

محمدعلی‌ گرایی در حال حاضر تمرینات را در اردوی تیم ملی انجام می‌دهد اما به روی تشک نمی‌رود.‌ به نظر می‌رسد گرایی که به خاطر فن سنجاب پرنده در المپیک به شهرتی جهانی رسیده حالا حالاها صاحب دوبنده تیم ملی در وزن ۷۷ کیلوگرم باشد. با این‌ حال او از مسابقات بین‌المللی متئو پلیکانو احتمالاً به ترکیب تیم ملی برمی‌گردد و در آن مسابقات تلاش می‌کند با عنوان قهرمانی جایگاه خود در رنکینگ جهانی را بهبود بخشد.

کسب امتیاز برای محمدعلی بسیار مهم است و او می‌خواهد در رنکینگ اتحادیه جهانی هم جایگاه خوبی داشته باشد. رنکینگ جهانی در مسابقات قهرمانی جهان بسیار اهمیت پیدا می‌کند و باعث می‌شود فرد برتر، از برخورد با رقبایش در همان دور نخست معاف شود.