پنجشنبه نهم فروردین ماه

فالگوش

 با رای کمیته انضباطی، دیدار پرسپولیس با فجرسپاسی از هفته سی ام فوتبال لیگ برتر بدون تماشاگر انجام خواهد شد. البته این جریمه به تیم فجر تعلق دارد، اما برای پرسپولیسی ها بازی با تماشاگر و بدون تماشاگر هیچ تفاوتی با هم ندارد؛ چون قرمزپوشان به یک عادت کلی دست یافته اند.

* فردا دوشنبه سرپرستان دو تیم پرسپولیس و تراکتور در کمیته انضباطی حاضر خواهند شد تا توضیحات و آخرین مدارک خود را ارائه دهند. قرار است دادگاه انضباطی قبل از انجام بازی های هفته سی ام رای خود را صادر کند.

* به زودی ساختمان باشگاه پرسپولیس تغییر خواهد کرد و  قرار است ساختمان جدیدی خریداری شود که هم نو ساز باشد وهم قابل دسترس وبه دور از منطقه مسکونی باشد.

* مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس که قصد جدایی را داشت در پرسپولیس ماندگار شد؛ زیرا از تیم پرتغالی که عبدی قصد پیوستن به آن را داشت خبر رسید، این باشگاه قصد خرید عبدی را نداشت.

* کمیته استیناف رای دادگاه کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت رئیس معزول فدراسیون فوتبال را تائید کرد.

* مذاکرات اولیه احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس که از تیم الااهلی الشباب جدا شده، مثبت واقع شد و این بازیکن در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفت. نوراللهی روز دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.

*از باشگاه استقلال خبر رسید که مدیران باشگاه با جدایی مجیدی مخالفت ورزیدند. گویا مجیدی قصد ماندگاری در استقلال را ندارد.

*سعید صادقی بازیکن گل گهر که مورد توجه پرسپولیس واستقلال است، گفته هر تیمی بیشتر بپردازد پیراهن آن تیم را برتن خواهد کرد.

* دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ ۱۲ خرداد برگزار می شود.

*به زودی در بوشهر یا در اصفهان شاهد جشن ازدواج مهدی طارمی با یک دختر ایرانی که در لندن زندگی می کند، خواهیم بود. می گویند، پدر عروس یک تاجر بزرگ ایرانی در لندن است.

*سفر تیم ملی فوتبال ایران به قطر تغییر کرد. قرار بود این سفر در تاریخ ۱۱خرداد صورت بگیرد، اما حالا در تاریخ۱۰خرداد انجام خواهد شد. تیم ملی در اردوی قطر یک بازی با پاراگوئه انجام خواهد داد.

*پرسپولیس واستقلال در خصوص واگذاری بازیکنان خود به تیم ملی به یک نقطه مشترک رسیدند، هردو تیم حاضر نیستند بازیکنان ملی خود را در تاریخ ۱۱خرداد به تیم ملی که در این روز عازم قطر هستند بگذارند، زیرا در تاریخ ۱۲خرداد بازی پایانی لیگ را پیش رو دارند.

*قرار است قبل از آغاز لیگ بیست ودوم که مرداد ماه آغاز خواهد شد، در سطح مدیریت یکی، دو باشگاه که حمایت بودجه دولتی را پشت سر دارند تغییراتی صورت گیرد.

نویسنده: اکبر عزیزی