پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
آشنایی با مسافران ناخون پاتوم؛

پرواز دختران جوان با انگاپت ایرانی

تیم والیبال دختران زیر 18 سال ایران بعد از نمایش دیدنی در تورنمنت ایتالیا پس فردا عازم تایلند، محل برگزاری چهاردهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا می شود.

این تیم شکیل که به لحاظ قد و قواره بازیکنان کم نظیر می نمایند، بااستعداد و پرانگیزه است. کاپیتانی تیم نوجوانان ایران را دختری از شهر مرزی جلفا برعهده دارد. شقایق حسن خانی با پیراهن شماره 7 قدرتی دریافت کننده است. آتنا شادکین از گیلان با 193 سانتی متر قد سرعتی زنی بینظیر است. متولد 1385 که در زدن استک های لنگ مهارت دارد. ستایش حسنی از استان سمنان قطر پاسوری که پیراهن شماره 9 را می پوشد و در بین همبازیان خود به انگاپت معروف است. او در دو پست توانایی بازی را دارد.  لیبروی تیم دختران نگار هاشمی است که از شهر والیبال خیز آمل، استاد ساعدرسانی است و سرانجام آسیه حسینی از کرمان که با نمره 12 بازی می کند یکی از دریافت کننده های بسیار بااستعداد تیم است. بازیگردانی تیم را درسا فلاح برعهده دارد که از شهر ساری است و جایزه بهترین های تورنمنت تورنکیا را به دست آورده است. البته درباره دیگر بازیکنان این تیم نیز خواهیم نوشت.

سرمربی تیم: میترا شعبانیان و دستیارانش اعظم عیدی و صفورا گل افشان است.

زهرا یلقی از گلستان آنالیزور دوم، شبنم ملکی بدنساز، فاطمه محمدی ماسور و دکتر موهبه نجفی زاده سرپرستی تیم را برعهده دارد.

بهترین عنوان تیم ایران در هفت دوره گذشته رتبه هفتمی در سال 218 بود. اما آنچه که مورد تاکید سرمربی تیم است، داشتن استعدادهای درخشان و فیزیک عالی است که می توانند پشتوانه ارزشمند برای والیبال ملی بانوان ما باشد که به شدت نیازمند پوست اندازی است.

نویسنده: جمشید حمیدی