چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

نشست انجمن صنفی باشگاهداران استان تهران

انجمن صنفی باشگاهداران استان تهران در نشستی  برنامه چهارساله خود را تشریح کرد.  این نشست در محل آکادمی المپیک با حضور تعدادی از اعضا انجمن صنفی باشگاهداران برپا شد و طی آن چشم انداز فعالیت چهار سال آینده را تشریح کرد تا اعضای انجمن هم برای نظرات اصلاحی و پیشنهادات فرصت کافی داشته باشند.

به گزارش البرز ورزشی؛ در این مراسم که با حضور گل محمدی مدیر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، امیر حسینی دبیر کل اسبق کمیته ملی المپیک ، استاد منوچهر زندی و تکلفی نماینده اسبق مجلس و مدیر عامل باشگاه پیام و جمعی از پیشکسوتان ورزشکاران و مدیران باشگاه ها با سه محور با تشریح برنامه ها ، تجلیل از شش دهه خدمات منوچهر زندی در عرصه مطبوعات و رونمایی از راوا اولین مجله تخصصی در صنعت ساخت اماکن ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر میرزاآقابیک با تسلیت به مردم صبور آبادان به خاطر حادثه ناگوار ریزش ساختمان متروپل و خوشامدگویی به میهمانان با اعلام برنامه از رضا گل محمدی که در راه اندازی انجمن در زمان مدیریت ایشان کمک کرده تا انجمن شکل بگیرد را دعوت به عمل آورد تا در مورد ضرورت تشکیل انجمن برای ورزش کشور و اهمیت آن برای حاضران صحبت کند.

امیر حسینی عضو افتخاری انجمن نیز در مورد ضرورت های تشکیل انجمن نکاتی را یادآور شد و پس از آن صدقی و سلامت از اعضای انجمن یاد شده برنامه چهار ساله را تشریح کردند.

هیات مدیره انجمن از تلاش شش دهه استاد منوچهر زندی در ورزش قدردانی کرد که وی از ابتدای فعالیت خود در ورزش و مطبوعات سخن گفت و افزود: چندین سال است که به همه آقایان می گویم باید ورزش قهرمانی و حرفه ای در باشگاه خصوصی شکل بگیرد  و خوشحال هستم امروز در پایتخت چنین انجمنی داریم و ادامه داد راهی را که آغاز کردید به خاطر برخی کارشکنی ها رها نکنید.

 در این جلسه خانم بختیاری ضمن تشریح فعالیت مجله راوا اسپورت که اولین نشریه تخصصی ساختمانی ورزش است، پرداخت و در آخر هم میرزاآقابیگ از تلاش صادقانه اعضای هیات مدیره آقایان رحمانیان، الوندی  و خانم ها درشکی ، طاهری ، دهقانی و خانم فرخنده اعضای هیات مدیره انجمن و شجیع مشاور انجمن که در تدوین برنامه چهار ساله تلاش ارزشمندی داشته تشکر کرد و به اعضا اعلام کرد در تمامی قراردادهای خود مرجع داوری را انجمن صنفی قرار دهند.