جمعه سی و یکم فروردین ماه

فالگوش

حسین شهریاری و حسین خبیری دو عضو هیات رئیسه باشگاه سایپا به عنوان دو عضو جدید هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. باید دید با حضور این دو آبی برای پرسپولیس گرم خواهد شد یا تفکری که فوتبال سایپا را اکنون در آستانه سقوط به لیگ دسته دو قرار داده با خود به پرسپولیس انتقال داده اند.

پس از یک کش وقوس بین باشگاه استقلال با ملوان، سرانجام باشگاه ملوان از موضع خود عقب نشینی کرد و اجازه داد تا مرادمند و یزدانی در جشن قهرمانی استقلال حضور داشته باشند.

 

طبق توافق قبلی  مدیران میلاد سرلک و احسان پهلوان امروز برای تمدید قرارداد با پرسپولیس در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا خواهند کرد.

 

شاید پس از خواندن این خبر خیلی ها به غیرممکن بودن آن واکنش نشان دهند، اما با وجود کلیه تکذیب نامه ها و صدور بیانیه ها  مبنی بر اینکه مجیدی در استقلال ماندگار است، بخوانید و بدانید که این جدایی کاملا جدی است و دیر یا زود اخبار بیشتری در این رابطه شنیده خواهد شد.

 

با آنکه بین استقلال با فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال هیچ گونه فسخ قراردادی صورت نگرفته، ولی فرهاد مجیدی طی دیداری با مدیران باشگاه از آنها خواسته است، رابطه فرزاد با باشگاه استقلال قطع شود.