پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

خبرهای کوتاه فوتبال امروز بیشتر در حومه تیم های پرسپولیس و استقلال دور می زند. از عقد قرارداد با بیرانوند تا خط خوردن پنج استقلالی در تیم ملی...

خط خورده های تیم ملی

با اعلام حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال پنج بازیکن استقلال از فهرست تیم ملی فوتبال خط خوردند.

بر اساس شنیده ها سید حسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده در اردوی تیم ملی حضور نخواهند داشت.

این اقدام اسکوچیچ در شرایطی است که قرار بود این بازیکنان فقط در جشن قهرمانی استقلال حاضر شوند اما به دلیل بازی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، اسکوچیچ قلم قرمز بر روی نام آن ها کشیده است.

 

پرسپولیس و سیدجلال حسینی

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن رد شایعه مذاکره با اسماعیلی درباره توافق با بیرانوند و پورعلی گنجی توضیح داد: با آن‌ها صحبت شده اما بعد از بازی پنج‌شنبه نهایی می‌شود. بنا بود بیایند اما نیامدند. اگر نخواهند بیایند به دنبال گزینه جایگزین می‌گردیم.

درویش درباره وضعیت ادامه حضور سید جلال حسینی در پرسپولیس بیان کرد: این‌ها مسائلی است که در حیطه مدیر فنی تیم است. سید جلال حسینی بزرگ و پیشکسوت تیم است و حتی اگر نخواهد بازی کند،‌ باشگاه از توانایی‌های او بهره خواهد برد.

 

نساجی – تراکتور برگزار می شود؟

دیدار تیم‌های نساجی و تراکتور طبق برنامه سازمان لیگ قرار است از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) برگزار شود، اما تا همین لحظه محل برگزاری این دیدار مشخص نیست و برگزاری آن به دلایل نامشخص در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

باشگاه نساجی پیش از این درخواست برگزاری این دیدار در ورزشگاه پاس قوامین را داده بود که با مخالفت شورای تأمین استان تهران مواجه شده بود.

این در حالی است که هر دو تیم در تهران حضور دارند و هزینه‌های اجاره ورزشگاه هم پرداخت شده است.

 

روادید قطر برای تیم ملی

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از روز گذشته (دوشنبه) با حضور بازیکنان دعوت شده برگزار شد.

ملی‌پوشان در انتظار صدور ویزا برای سفر به قطر هستند که این اتفاق به احتمال فراوان، فردا یا پس‌فردا رخ می‌دهد. شاگردان دراگان اسکوچیچ تا زمان صادر شدن ویزا، در تهران به تمرینات خود ادامه می‌دهند تا آمادگی‌شان را برای فیفادی خرداد حفظ کنند.

تیم ملی کشورمان در گروه B جام جهانی 2022 قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) هم‌گروه شده است.