پنجشنبه سی ام فروردین ماه

آغاز شور و هیجان کارکنان ارتباطات در المپیاد سراسری

المپیاد ورزشی سراسری کارکنان ارتباطات و فرزندان کارکنان یا حضور بیش از 750 نفر در حالی آغاز شده که رقابت های بخش بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسیده است.

رقابت بیش از 150 بانوی ورزشکار در المپیاد ورزشی ارتباطات در میان شور و هیجان و رقابت های تماشای شرکت کنندگان با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیش از  ۱۵۰ بانوی ورزشکار خانواده ارتباطات در رشته های ورزشی تیر اندازی؛ آمادگی جسمانی؛ بدمینتون و شنا و تنیس روی میز، به میزبانی استان آذربایجان شرقی رقابت های خود را برگزار کردند که پس از 5 روز رقابت پرشور و نشاط  ورزشکاران ، شرکت ارتباطات زیرساخت ، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم این المپیاد  قرار گرفتند.

مهندس حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه پیام در آیین اختتامیه مسابقات توجه به توانمندی های بانوان ورزشکار و ارتقا سطح تندرستی ایشان را از مهمترین اهداف برگزاری عنوان کرد  و گفت:  هدف از برگزاری المپیاد های ورزشی افزایش کارایی و بهره‌وری کارمندان بواسطه حضور در میادین ورزشی است که در تجربیات قبلی ثابت نموده است کارمندان ورزشکار و فعال در این رویدادها همواره در اجرای وظایف اداری موفق‌تر از دیگران بوده و بواسطه ی سلامت و تندرستی جسم بهره وری مطلوب تری داشته اند.

همچنین دکتر فرزاد  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن خیر مقدم به بانوان ورزشکار میزبانی این رویداد را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های استان دانست و گفت : سازمانها و ادارات تابعه وزارت فناوری اطلاعات با تمام امکانات سعی در هم افزایی جهت برآیند موفق این رویداد داشته و برگزاری این مسابقات را در افزایش بهره وری مستمر کارکنان بسیار مفید می دانیم.

در ادامه المپیاد سراسری خانواده ارتباطات هم اکنون مسابقات ورزشی آقایان و فرزندان کارکنان در جریان است که نتایج کامل آن پس از برگزاری سایر بخش ها اعلام خواهد شد.