جمعه سی و یکم فروردین ماه
حسین حسینی سنگربان استقلال؛

آرزوهایم یک به یک در حال تحقق است

سنگربان اول تیم فوتبال استقلال از تحقق آرزوهایش می گوید که طبق گفته خودش روزهای سختی را برای رسیدن به این مرحله از زندگی ورزشی اش را طی کرده است.

وی گفت:  دسترسی به قهرمانی و بالا بردن جام قهرمانی یکی از ارروهایم بود که تحقق پیدا کرد. با استقلال روزهای خوش را ادامه خواهد داشت ،چون طعم شیرین زندگی در من رشد کرده است. گرچه در اوایل فصل کسی باور نداشت که می توانیم قهرمان شویم، اما فعل خواستن در من و تیم استقلال به صورت ثانیه ای در حال رشد بود.

حسینی ادامه داد: آنقدر خوب بودیم  و در این راه تلاش کردیم که در رکوردشکنی در تمام سطوح قرار گرفتیم. حتی خود من هم در صف برترین دروازه بان لیگ قرار گرفتم تا بحث دریافت دستکش طلایی به من مطرح شود.

 استقلال راه خود را پیدا کرده است، بلند پروازی ها ادامه دارد، حالا برای فتح جام لیگ آسیا خیز برداشته ایم. آرزوهایم با استقلال در حال تحقق است. آرزوی بعدی ام قهرمانی آسیا با استقلال است.

دروازه بان استقلال گفت: آنچه به ما و تیم استقلال شخصیت قهرمانی داد، صبر و خویشتن داری مقابل مشکلات بود. حتی در روزی که دو مدافع تیم ما را به دلیل مسایل سربازی از تیم جدا کردند، باز صبر و آرامش در تیم ما نقش گرفت تا بهترین تصمیمات اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: از نقش مدیریت در باشگاه نباید بی تفاوت گذشت. آرامشی که آجورلو به تیم ارزانی بخشید تاکنون از هیچ مدیری دیده نشده است.