جمعه دهم فروردین ماه

حمایت فدراسیون فوتبال اسکوچیچ

فدراسيون فوتبال ايران در بیانیه ای حمايت قاطع خود از سرمربی تیم ملی فوتبال را اعلام كرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تيم ملى تاكيد مى كند.

پيرو تصميم انضباطى سرمربى محترم تيم ملى فوتبال در خصوص ملى پوشان باشگاه استقلال به دليل عدم حضور به موقع در اردو فدراسيون فوتبال ايران حمايت قاطع خود از آقاى اسكوچيچ را اعلام كرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تيم ملى تاكيد مى كند.

با اين وجود پيرو درخواست باشگاه استقلال جهت تقويت اتحاد و همدلى و اهميت فرصت طلايى و افتخار پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى با توجه به آنكه لغو مسابقات با تصميم سازمان ليگ منجر به برگزارى بازى هاى باشگاهى در زمان فيفا دى گرديده و اعتراض آقاى اسكوچيچ به شرايط غيرحرفه اى پيش آمده كاملا منطقى است در صورت صلاحديد و موافقت سرمربى محترم تيم ملى امكان حضور ملى پوشان اين باشگاه در اردو فراهم خواهد شد.

بديهى است كه اين تصميم تنها در حوزه اختيارات سرمربى محترم تيم ملى بوده و فدراسيون فوتبال در صورت موافقت يا عدم موافقت آقاى اسكوچيچ قاطعانه از تصميم ايشان حمايت خواهد كرد.

فدراسيون فوتبال بر ضرورت توجه جدى و اولويت برنامه هاى تيم ملى همچنين ممانعت از تكرار اينگونه اتفاقات و انجام مسابقات باشگاهى در مقطع فيفا دى كه زمان ويژه برگزارى اردوهاى تيم ملى است تاكيد مى كند و در صورت تكرار اينگونه بى نظمى ها بازيكنان و باشگاه متخلف با جريمه و محروميت سنگين و قطعى مواجه خواهند شد.