پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

دنبال بازیکن تیم ملی با چراغ زنبوری

از سوی کادر فنی تیم نوجوانان ایران ،  ۴۸بازیکن از سراسر کشور به تمرینات یک روزه فرا خوانده شدند.

دعوت شدگان در قالب دو تیم در کمپ تیم ملی حاضر خواهند شد. گروه اول در تاریخ ۱۸خرداد دیده خواهند شد  و گروه دوم در روز جمعه۲۰ خرداد  محک خواهند خورد.

نکته عجیب اینکه قرار است بازیکنان دعوت شده در یک روز و طی تمرینی یک ساعته انتخاب شوند.

گروه اول که شامل ۲۴بازیکن خواهد شد، باید در فاصله یکساعت تمرین هر آنچه به عنوان استعداد در وجود دارد بروز داده تا در لیست باقی بمانند. گروه دوم هم به همین شکل محک خواهند خورد.

در اینجا سوال قابل بحث این است،قرار نیست فراخواندگان برای یک باشگاه انتخاب شوند، بحث تیم ملی است. در کجا دیده شده است که یک بازیکن در فرصت یک ساعته می تواند به پیراهن تیم ملی دست یابد؟ اصولا این ۴۸بازیکن چگونه شناسایی شده اند؟ اگر شناخت وجود داشت، چرا یک ساعت به آنها فرصت داده می شود؟ اگر شناخت وجود ندارد،چه کسانی آنها را درلیست فراخوانی قرارداده اند؟ این اتفاق هم در تیم امید شکل گرفت و مهدوی کیا با قبول لیست دیکته شده از سوی فدراسیون فوتبال، اکنون برای صعود از گروه خود در رقابت های آسیایی،با چراغ زنبوری دنبال یک روزنه  است آن هم بدین شکل که بازی آخر را با پیروزی تمام کرده و دیگران که بالاتر از ما قراردارند بازی اخر را باشکست به پایان ببرند،که یک درصد این مهم امکانپذیر نیست.  دقیقا این نسخه اکنون برای تیم نوجوانان ایران نوشته شده است. یعنی راه کج در مسیر تیم نوجوانان ایران قرار داده شده است.

نویسنده: اکبر عزیزی