چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
در ایرانمال برگزار شد؛

تندرستی در جاده سلامتی

مجموعه ورزشی ایرانمال در اقدامی کم نظیر فضای منحصر به فردی  را برای پیاده روی و دویدن با نام جاده سلامتی اختصاص داده است که اهالی ورزش و ورزشکاران می توانند از امکانات ورزشی این مجموعه استفاده کنند به طوری که اخیرا به مناسبت روز دختر با حضور ورزشکاران ملی و چهره های شناخته شده بانوان ورزشکار در رشته های مختلف را گرد هم آورد.

مهندس امید قراچورلو از جمله برگزارکنندگان این جشن که مسئولیت این مجموعه مهیج ورزشی را برعهده دارد، در این زمینه به معرفی اقدامات صورت گرفته و آینده روشن این مرکز ورزشی پرداخت.

مدیر ورزش و سلامت ایرانمال در ابتدا به حضور دوندگان به مناسبت روز دختر در جاده سلامتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ دونده به صورت خانوادگی در جاده سلامت بام ایرانمال حاضر شدند و در مراسم دوی ۱۰ کیلومتر شرکت کردند. بیشتر شرکت کنندگان بانوان ورزشکار بودند تا هم روز جهانی دویدن و هم روز دختر را گرامی بدارند.

وی افزود: جاده سلامتی آمادگی پذیرش خانواده ها، ورزشکاران و ورزش دوستان را دارد. این مجموعه ورزشی طوری طراحی شده که هر فرد با هر سلیقه و هر سنی می تواند از آن استفاده کند. در واقع این مکان کامل ترین فضای ورزشی را اختیار افراد قرار می دهد. از پیست یخ  و سالن بولینگ مدرن گرفته تا جاده سلامتی و سالن بدنسازی و ده ها امکان دیگر و بدون تردید تا چند سال آینده یکی از مهم‌ترین مراکز ورزشی کشور و منطقه خواهد شد.

مهندس قراچورلو  با اشاره به اینکه جاده سلامتی یکی از عالی ترین مکان ها برای پیاده روی است، گفت: این جاده با طول یک کیلومتر و 100 متر و عرض 180 سانتیمتر  و داشتن کف پوشی مدرن این امکان را فراهم آورده تا مدت‌ها ورزشکاران و خانواده ها در کنار هم پیاده روی کنند. همچنین این مسیر که به مدرن‌ترین امکانات روز دنیا مجهز است، به عموم استفاده کنندگان اجازه می‌دهد تا با تنفس هوایی پاک و تازه به قدم زدن بپردازند و از آن در مکانی متفاوت لذت ببرند؛ همچنین استفاده از جاده سلامتی برای عموم مردم رایگان است.

مدیر ورزش و سلامت ایرانمال در پایان به حضور بخش خصوصی در این رویدادها اشاره کرد و گفت: بهره مندی از توان بخش خصوصی و قابلیت استفاده از امکانات ایرانمال زمینه را برای گرد هم آوردن ورزش دوستان فراهم کرده است به طوری که برد و منفعت متقابل است.    

در حاشیه برپایی این جشن که از مدعوین پذیرایی مفصلی به عمل آمد، حضور چهره های نام آشنای ورزشی کشورمان چون ثریا آقایی عضو تیم ملی بدمینتون بانوان، زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی، عاطفه احمدی تیم ملی اسکی، حانیه محتشمی پور عضو تیم ملی والیبال و دیگر چهره های شناخته شده ورزشی به چشم می خورد که شور و هیجان خاصی را در این جمع خانوادگی برانگیخت. در پایان نیز به ورزشکاران هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.