چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

تیم ملی در دوحه قطر با گرما و شرجی به حریفان تدارکاتی می اندیشد و باشگاه استقلال با رفتن فرهاد مجیدی مذاکره با استراماچونی جدی گرفته اما به نظر می رسد بهترین گزینه جواد نکونام باشد.

کیهیل در تمرینات تیم ملی فوتبال

بازیکن سال‌های گذشته تیم ملی استرالیا در تمرین شاگردان اسکوچیچ حاضر شد.

تیم کیهیل ستاره و کاپیتان پیشین سابق تیم ملى استرالیا که سابقه حضور در چهار دوره از رقابت‌هاى جام جهانى را داشته، در ابتداى تمرین دیروز ملى‌پوشان فوتبال ایران در دوحه با حمید استیلى، دراگان اسکوچیچ و ملى‌پوشان گفت‌وگو کرد.

کیهیل از جانب کمیته برگزارى مسابقات، شرایط اردو و امکانات و میزان رضایت اعضاى کادرهای فنى، ادارى و بازیکنان تیم ملى در دوحه را ارزیابی کرد.

 

ادعای سرمربی ولز برای شکست ایران

به نقل از «بی‌بی‌سی»، راب پیج درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ولز با ایران، انگلیس و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: در این مسابقات نشان می‌دهیم که بازیکنان ما شایسته این احترام هستند.ما با همان اعتماد به نفسی وارد جام جهانی می‌شویم که در هر بازی داریم.

وی در مورد رقبای شاگردانش در جام جهانی بیان کرد: ما پیش‌تر مقابل آمریکا بازی کرده‌ایم (تساوی صفر - صفر در آبان 99) و می‌دانیم با تیمی واقعاً قدرتمند روبرو هستیم. دیدار با آمریکا و ایران قابل بردن هستند و مقابل انگلیس یک دربی داخلی داریم. ما پا به پای رقبای خودمان پیش می‌رویم و این نگرش را در طول جام جهانی خواهیم داشت. بازیکنان ولز می‌توانند به هر تیمی ضربه بزنند.

 

نکونام و دستیار خارجی در استقلال

جواد نکونام در حال حاضر نزدیک‌ترین فرد برای هدایت استقلال است و در صورت نهایی شدن حضور او در استقلال، یک دستیار خارجی در کنار او در نیمکت آبی‌ها حضور خواهد داشت که احتمال می‌رود فردی غیر از گابریل پین باشد.

با توجه به شرایطی که میان گزینه‌های مدنظر مدیران استقلال رخ داده است، به نظر می‌رسد اگر میان باشگاه استقلال و فولاد توافقات نهایی بر سر انتقال جواد نکونام به جمع آبی‌ها صورت بگیرد، این مربی به عنوان مربی فصل آینده استقلال معرفی خواهد شد.