چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
فردا، سرنوشت والیبال شهرداری گنبد؛

خلیل آزمون: تیم نوجوانان عالی است

سالم ترین تیمی که در رده سنی نوجوانان دیده ام، تیم کنونی زیر 19 سال کشور ماست که توسط آقای محمد وکیلی هدایت می شود.

خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی و رئیس هیات والیبال گنبد که میزبانی گروهی نوجوانان ایران را برعهده دارد با بیان مطلب فوق افزود: آنچه که طی چند روز اخیر من از تیم نوجوانان دیدم حضور یک مربی کاربلد و با دیسیپلین است که همه چیز تیم را در اختیار دارد از نوع آرایش مو گرفته تا طریقه آب خوردن بازیکنان همه زیر ذره بین سرمربی تیم ملی است. من می توانم برای این تیم از صفت عالی نام ببرم.

پدر سردار آزمون که خود مربی بین المللی والیبال است، می گوید: طی چند روز گذشته تیم های تدارکاتی خوبی را مقابل این تیم خوش آتیه قرار داده ایم و من فکر می کنم که هرچه بیشتر بازی کند، تیم ما پرورده تر خواهد شد. از قول من بنویسید که این تیم نتیجه می گیرد.

حاج خلیل آزمون درباره تکلیف تیم شهرداری گنبد نیز می گوید: جلسه فردا تکلیف کادرفنی و بازیکنان نهایی خواهد شد.

وی درباره تیم بانوان سریک که جواز شرکت در لیگ برتر گرفته است، می افزاید: خانم مهسا صابری بازیکن باتجربه تیم ملی و چند چهره شاخص دیگر را گرفته ایم اما چون اردوی تیم ملی برقرار است، ترجیح می دهیم که نامی از بازیکنان نبریم.

وی در خاتمه اشاره می کند: ما در پذیرایی از بازیکنان نوجوانان تلاش بسیار کرده ایم. در گنبد فقط من و طاهر آزمون دنبال این تیم بوده ایم و خوشحال هستیم که در جمع نوجوانان ایران چند بازیکن گنبدی همانند عمران گوگجلی و طاها سرعتی زن تیم وجود دارد. عمران گوگجلی به اعتقاد من بهترین پاسور تاریخ والیبال ترکمن صحرا خواهد بود.

گفت و گو: جمشید حمیدی