جمعه دهم فروردین ماه

تنکابن آماده میزبانی جام تختی

شهرستان زیبای تنکابن واقع در شرق مازندران آماده میزبانی جام جهان پهلوان تختی است.

سهراب لاریجانی رئیس هیات کشتی تنکابن با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: مسابقات از فردا به مدت دو روز در سالن نوساز خانه کشتی تنکابن آغاز می شود و حدود ۱۸۵کشتی گیر به روی تشک خواهند رفت. ارمنستان و گرجستان برای شرکت در این رقابت‌ها به شهر ما آمده اند و ارمنستان تیم پرقدرتی دارد و قرار است اسکلت تیم اعزامی به مسابقات جهانی را در همین مسابقات شناسایی کند.

لاریجانی با اشاره به حمایت های دکتر حسینی نماینده مردم تنکابن و عباس آباد در امر میزبانی جام تختی اضافه کرد: طی یک ماه اخیر بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل سالن و استخر و جکوزی مشرف بر این تالار هزینه شده و تأکید بسیار داریم که مسابقات منطبق بر استاندارد بین المللی انجام شود و به جز عوامل فنی مسابقات هیچ فرد غیرمرتبطی در اطراف تشک کشتی حضور پیدا نکرد. مسابقات به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می شود و چون ظرفیت سالن فقط سه هزار نفر است در محوطه بیرون و در فضای باز به مساحت ۴۰۰۰متر مربع امکاناتی برای استقرار تماشاگران و تماشای رقابت‌ها از طریق تلویزیون مداربسته در نظر گرفته ایم تا از ازدحام علاقه مندان به داخل سالن جلوگیری شود.

لاریجانی افزود: از عصر امروز پذیرش تیم ها و میهمانان در تنکابن انجام می شود و نهایت تلاش ما بر این است که میزبانی شایسته باشیم.

گفت و گو: احمد دباغ