جمعه دهم فروردین ماه

کیومرث هاشمی وارد می شود

قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۸  شهریور انجام شود. البته به شرط آنکه مانند پروازهای داخلی هواپیمایی به تاخیر نیفتد. در خصوص کاندیداها اخباری به گوش می رسد که خواندن آن جالب است.

از داخل اعضای  هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خبر رسید که برخی ها به دنبال گرم کردن خود هستند. شنیده ها دو نفر از اعضای هیات رئیسه بدجوری در تلاش هستند که از هیات رئیسه به رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شوند.  اما از داخل مجمع هم یکی، دو نفری دیده می شوند که در تدارک ثبت نام و حضور در انتخابات هستند، اما خارج از داخل مجمع هیات رئیسه، چهره های در تلاش هستند تا شانس خودرا بار دیگر آزمایش کنند.

کیومرث هاشمی که در انتخابات  دوره گذشته حضور داشت به دنبال آن است که بار دیگر وارد گود شود. او این بار مصمم تر و با برنامه قوی تر وارد خواهد شد. از مصطفی آجورلو هم همچنان نام برده می شود. دیگر چهره آشنا در ورزش، علی کفاشیان است. او با آنکه بارها بازگشت مجدد خود را به فوتبال تکذیب کرده است و لذا به صورت چراغ خاموش، بر فعالیت فوتبالی خود در فضای مجازی ابعاده تازه ای بخشیده وعملا در خصوص هرگونه از اتفاقات و مسائل فوتبالی نقش پاسخگو را ایفا می کند تا همچنان بر سر زبان ها باشد. بر این اتفاقات باید این نکته را هم اشاره داشت که دو تن از پیشکسوتان فوتبال هم به دنبال گرم کردن خود هستند تا در انتخابات شرکت داشته باشند. در خصوص بازگشت دکتر محمد دادگان باید گفت روزانه پیشنهاد و تماس هایی به سمت و سوی او صورت می گیرد تا در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشد، اما پاسخ دکتر دادگان به تمامی پیشنهاددهندگان به صورت مطلق منفی است. البته چند چهره دیگر وجود دارند تا خود را وارد صحنه فوتبال کنند، اما بعید به نظر می رسد که صلاحیت آنها از سوی نهادهای تعیین کننده تایید شود.
نویسنده: اکبر عزیزی