چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

هداوند: مدال جهانی پیشکسوتان کشتی را کم دارم

داوود هداوند قهرمان اسبق تیم ملی کشتی فرنگی که عنوان های آسیایی جهانی و جام جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد و تحصیل کرده مدیریت ورزشی و دانشجوی ترم سوم ارشد این رشته است گفت و گویی با پایگاه خبری البرز ورزشی انجام داده که در پی می خوانید.

وی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: من در حال حاضرکارمند راه آهن هستم که در مسابقات انتخابی استانی تهران در وزن ۱۲۵کیلو گرم کشتی گرفتم و مقام اول را کسب کرد. در حال حاضر هم در اردوی آماده سازی جهت شرکت در مسابقات جهانی 2022 آتن به سر می بریم. امیدوارم با دعای مردم و خانواده ام بتوانم بهترین رنگ مدال را از این مسابقات کسب کنم.

هداوند در ادامه گفت: من فقط مدال طلای پیشکسوتان جهان را در ویترین افتخارات ورزشی کم دارم به همین خاطر تمام افکار و تلاشم معطوف شده به گرفتن مدال طلا جهانی آتن. از آنجایی که کارمند اداره راه آهن هستم نیاز به حمایت همه جانبه آقایان دارم. لازم است از آقایان کاظم منش، علیزاده و قهرمانی تشکر کنم که به بنده اجازه دادند تا در تمرینات و اردوها حضور فعال داشته باشم. امیدوارم با گرفتن طلای جهانی جواب اعتماد مدیریت راه آهن کل آقای دکتر صالحی مدیرعامل را بدهم.

 تکلمه: البرز ورزشی امیدوار است که آقای دکتر صالحی مدیر عامل راه آهن که یک فرد جوان و حامی ورزش است از وجود این قهرمانان در راس ورزش راه آهن استفاده کند تا دوباره ورزش راه آهن به دوران خوب دهه پنجاه و شصت برگردد. زمانی که شادروان رحیمی ها و حاج محمد رضا طالقانی در راس ورزش کل راه آهن ایران بودند از همه مهمتر راه آهن ایران کارمندانی مثل آقایان تختی، محمد نصیری، ابراهیم سیف پور، خجسته پور، نبی سروری، مهدی اسدی و ... داشت که همه قهرمان جهان و المپیک بودند.

گفت و گو: احمد دباغ