جمعه دهم فروردین ماه

خبرهای درگوشی از فوتبال

شنیده ایم که حمید مطهری که در باشگاه پرسپولیس بلاتکلیف است، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خواهد شد.

شنیده ها حاکی است که اسکوچیچ در نظر دارد چند بازیکن جدید را به اردوی تیم ملی دعوت کند. این بازیکنان به طور عمده مدافعان آماده لیگ برتری اند.

 

رضا عنایتی که به خاطر قبول مسئولیت در تیم استقلال از سرمربیگری تیم هوادار استعفا داده بود، دوباره به جمع هوادارها پیوست.

 

احسان پهلوان بازیکن فصل پیش پرسپولیس به تیم فولاد خوزستان پیوست.

 

دنیکا آلین بازیکن جدید پرسپولیس است. مدیر برنامه های او مقدمات عقد قرار داد وی را فراهم کرده است اما باشگاه سپاهان رضایتنامه وی را صادر نکرده است.

 

مهدی هاشمی نسب دستیار نکونام شایعه نقش او را در انتقال نکونام به استقلال رد کرده و اعلام کرد که در حال حاضر به همراه خانواده در سفر هستند و هیچ صحبتی با نکونام در این باره نداشتند.

 

ماسیما کارا سرمربی سابق یوونتوس جانشین ساغلام در تیم فوتبال تراکتور تبریز می شود. ظاهرا مذاکره با این مربی مراحل پایانی خود را طی می کند. البته گفته می شود که ساغلام شاید سرمربی استقلال شود.

 

با توجه به شرایطی که درخصوص مرادمند و سیاوش یزدانی پیش آمد، این دو بازیکن نمی توانند با آغاز لیگ که مردادماه خواهد بود، همراه تیم استقلال باشند. شاید در اواسط کار مشکل پیوستن آنها حل شود.

 

صیادمنش بازیکن مازندرانی تیم ملی هفته آینده با حذف قرارداد بازیکن دائمی ال سیتی خواهد شد. قرار است 20درصد قرارداد خود را به باشگاه استقلال بدهد.

 

محمد نوری فرد مدیر رسانه ای باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد. او با فرهاد مجیدی به استقلال آمده بود.

 

پیروز قربانی مربی رایکای بابل و بازیکن سابق استقلال حضورش را در استقلال تکذیب کرد و گفت: روزی به استقلال خواهم رفت که سرمربی تیم باشم.

 

شنیده ها حکایت می کند که امیرحسین حسین زاده، جوان اول خط حمله تیم استقلال به جمع شاگردان استراماچونی در الغرافه قطر خواهد پیوست.

 

در صورتی که الکس نوری سرمربی استقلال شود، اشکان دژاگه همراه وی به استقلال خواهد آمد.