پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
در حاشیه فوتبال پایه

دو مدیر برای یک آکادمی

چندی پیش محسن خلیلی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. به دنبال این گزینش اختلاف در این بخش رشد کرد؛ چرا که پیش تر قرار بود محمد پنجعلی به این سمت منصوب شود که چنین نشد. اما در ادامه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مجبور شد برای آکادمی یاد شده دو مدیر انتخاب کند، خلیلی مدیر آکادمی و مسئول تیم های جوانان و امید و پنجعلی مدیر آکادمی در بخش مدارس فوتبال انتخاب شدند.

پیکان و فلسفه آکادمی داری

در روزهای نقل و انتقالات تیم های مرتبط با آکادمی باشگاه پیکان که بودجه خاصی هم برای این مساله دارد و در نقل و انتقالات بیشترین چنگ را بر صورت تیم های پایه پایتخت زد و به جای ارتکاب دست پرورده های خود بیش از 40 بازیکن از سایر آکادمی ها شکار کرد تا دیگر پیکان کارخانه بازیکن سازی نباشد و فلسفه برپایی آکادمی را به دست فراموشی بسپارد و به جمع مصرف کننده ها بپیوندد.

 

سلسله جو در سایپا

کامی سلسله جو بازیکن سابق تیم سایپا بار دیگر به صحنه بازگشت تا در خانه قدیمی اش در نقش سرمربی تیم نوجوانان نارنجی پوشان ظاهر شود. سلسله جو که سابقه خوبی در این زمینه دارد، می تواند در رشد و پرورش نسل جوان بازیکنان فوتبال سایپا مفید واقع شود.

 

ابراهیم اسدی در مهر البرز

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مربی پایه فعال شد. اسدی که دوران خوبی را با پرسپولیس در فوتبال تجربه کرده است، این بار به همراه رسولی از دیگر چهره های آشنا در امر سازندگی وارد صحنه شدند تا به فوتبال پایه مهرالبرز کمک کنند.

 

فرد ملکیان در کیا

فرد ملکیان بازیکن سرشناس ارامنه که سابقه بازی در تیم های آرارات و استقلال را دارد، این روزها در آکادمی کیا که یکی از برترین آکادمی های حال حاضر پایتخت است، مشغول به کار شد. قرار است او تجربیات ارزشمندش را در اختیار تیم های نوجوانان کیا قرار دارد.

 

شش ماه محروم

هیات فوتبال تهران، علی حاج بیگی مدیرآکادمی و سرمربی تیم ایرانمهر را به مدت شش ماه از تمامی فعالیت ها محروم کرد. گفته می شود دلیل محرومیت طولانی مدت وی به دلیل توهین به اعضای هیات فوتبال تهران بود.