جمعه دهم فروردین ماه

پرده یاقوت: پیشکسوتان ریشه ورزش هستند

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد و سرمربی پیشکسوتان حال حاضر استان تهران به حمایت مسئولان ورزش از پیشکسوتان تاکید دارد.

محمد پرده یاقوت به خبرنگار البرز ورزشی گفت: باید مسئولان ورزش از وزیر گرفته تا رئیس فدراسیون کشتی از پیشکسوتان ورزش حمایت کنند چون این مو سفید های ورزش هستند که جامع شهری را سالم و پر نشاط می کنند به طور مثال وقتی پدر یک خانواده ورزشکار باشد. تمامی افکار و عملکرد آنها هم ورزشی می شود. پس برای سالم سازی شهری باید به پیشکسوتان بیشتر توجه شود اللخصوص به مو سفید های کشتی چرا که از قدیم گفته اند همه چیز به ریشه بستگی دارد.  ریشه کل قهرمانان جهان و المپیک کشتی ایران از همان ریشه هستند. پس این ریشه را نگذارید خشک شود.

پرده یا قوت در ادامه اظهار داشت: ماه گذشته طی جلسه ای که در دفتر هیات کشتی استان تهران با آقایان عبدالله عزیزی و امیرخان تهرانی داشتیم قرار بر این شد طبق سال های گذشته من و آقای احمد دباغ دوباره امسال هم مسئولیت و سرمربیگری تیم های کشتی آزاد و فرنگی استان تهران را برعهده بگیریم.  ما هم به خاطر شخص خود آقایان عزیزی و تهرانی با کمال میل قبول کردیم و خیلی سریع مسابقات انتخابی استان تهران راا نجام دادیم نفرات اول و دوم انتخاب شدند و تا به امروز پنج اردو تمرینی برگزار کردیم و قرار است این روند را تا چند روز مانده به اعزام مسابقات کشوری که قرار است در استان مازندران شهر فریدونکنار برگزار شود، ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: خدا را شکر در هر دو رشته آزاد و فرنگی نفرات خوبی داریم و امیدواریم دوباره مثل سال‌های گذشته در هر دو رشته قهرمان شویم.

گفت و گو: احمد دباغ