پنجشنبه سی ام فروردین ماه
رشیدی در گفت و با البرز ورزشی؛

استراماچونی بهترین گزینه استقلال است

باشگاه استقلال همچنان سرگرم رایزنی برای استخدام سرمربی جدید است. در این باره منصور رشیدی، دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به البرز ورزشی گفت: به اعتقاد من با جدایی فرهاد مجیدی تنها فردی که گزینه ایده ال خواهد بود، ماچونی است که قبلا هم در این باشگاه امتحان خود را به خوبی پس داده و شناخت خوبی از فوتبال ایران و باشگاه استقلال دارد.

رشیدی اضافه کرد: در سال های خیلی دور رایکوف سرمربی یوگسلاوی خدمات زیادی به فوتبال ایران به ویژه باشگاه استقلال کرد و تاثیرات حضور ایشان را در تیم استقلال دیده ایم و من فکر می کنم که با ماچونی نیز می توانیم همانند رایکوف موفق باشیم.

سنگربان سابق تیم ملی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با الجزایر گفت: تعجب می کنم که چرا مسئولان فدراسیون فوتبال اجازه دادند که تیم ملی ما با تیم دوم الجزایر بازی کند. سوای اعتبار فوتبال ما حریف تدارکاتی باید آنقدر قوی باشد که ضعف های تیم را به خوبی مشخص سازد. هرچند که بازیکنان تیم ملی در دیدار با الجزایر بیشتر به فکر بازی انفرادی بودند و کار گروهی را جدی نگرفتند. با این همه لژیونری که در اختیار داریم، سرمربی تیم ملی باید بتواند تیمی را روانه قطر سازد از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند. ما با تیم های مطرحی مانند انگلیس، ولز و آمریکا مسابقه خواهیم داشت و باید به اندازه آنها تدارک ببینیم.

گفت و گو: حسن امامقلی