پنجشنبه نهم فروردین ماه

پشت پرده فوتبال

اعتراض تند برخی از پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس که در نخستین تمرین این گروه مقابل علی پروین علیه رضا درویش صورت گرفت، مدیرعامل باشگاه را بر آن داشت تا امروز میزبان پیشکسوتان بوده و از آنها دلجویی کند. شدت اعتراضات صورت گرفته به حدی بود که علی پروین مجبور شد دورهمی را تعطیل و تمرین را جایگزین آن کند.

علی پروین، محمد مایلی کهن و محمد خوردبین درخصوص اتفاقات پیش آمده با مدیرعامل باشگاه مذاکره کردند. یکی از این مباحث مربوط به حضور محمد محمدی معاون باشگاه بوده که پیشکسوتان او را از جنس پرسپولیس نمی دانند.

 

مربی جدید بدنساز تیم پرسپولیس رونمایی شد اوپه په لوسادا از کشور اسپانیاست که سابقه کار در باشگاه های گل گهر و نساجی را دارد.

 

مدیران باشگاه سپاهان برای مقابله به مثل با باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی در باغ سبز را به میلاد سرلک نشان دادند تا جایی که این هافبک قرمزپوش برای جدایی از پرسپولیس بدجوری وسوسه شد. سرلک به سپاهانی ها گفت تا روز چهارشنبه با پرسپولیس بر سر مسایل مالی به توافق نرسد، پنجشنبه در اصفهان خواهد بود.

 

ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال که به تازگی یک پیشنهاد خوب از باشگاهی عراقی داشت، پاسخ منفی داد و اعلام کرد اگر سفرش به امارات و قطر میسر نشود، شاید به فوتبال عراق بیندیشد.

 

از ما نشنیده بگیرید، گفته می شود در صورتی که تیم ملی در بازی های بعدی نتیجه نگیرد، امکان تغییر کادرفنی وجود دارد. براساس گزارش یکی از خبرگزاری مصر شاید کارلوس کی روش بار دیگر هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد که در این صورت احتمال دارد که جواد نکونام روی نیمکت دیده شود.