پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

شنیدنی های نقل و انتقالات فوتبال

باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی پیشنهاد داده که اگر رضایتنامه نورافکن از سپاهان حل نشود، محمد نادری را جایگزین وی کند که گل محمدی نپذیرفت.

محمد خدابنده لو بر سر مسایل مالی با باشگاه پرسپولیس، به توافق نرسیده است اما مذاکرات ادامه دارد. این در حالی است که ظاهرا گل گهر هم برای خدابنده لو پیام فرستاده است.

 

قرار است از مربی جدید استقلال روز پنجشنبه رونمایی شود. ظاهرا شانس الکس نوری بیش از سایرین است و می توان حدس زد که وی را روی نیمکت استقلال دید.

 

سیدجلال حسینی برای یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد. کاپیتان شمالی پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را ندارد.

 

سعید صادقی هرگونه مذاکره با فرهاد مجیدی را رد کرده است. گفته شده که او پیشنهاد به لیگ امارات را دارد.

 

پنجشنبه تکلیف احمد نوراللهی از تیم الشباب الاهلی مشخص می شود. اگر نوراللهی در امارات بماند، پرسپولیس باب مذاکرات با سعید عزت اللهی آغاز خواهد شد.

 

با کنار رفتن مدیرعامل پیشین فجرسپاسی شیراز محمد مفتایی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد. امیدواریم که با حضور ایشان فجر سپاسی و فوتبال شیراز تکان به خود بدهد.

 

با انتخاب رجاییان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم اراک بحث واگذاری امتیاز این باشگاه منتفی شد. آلومینیوم از تیم های ریشه دار استان مرکزی است.

 

قربان بردیف سرمربی سابق باشگاه زنیت مسکو برای مذاکره با تراکتورسازی وارد تبریز شد. وی پیش از سفر با خلیل آزمون پدر سردارآزمون مشورت کرد.

 

با کنار گذاشتن مربی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه استقلال نیز بهزاد نوشادی مربی بدنساز خود را کنار گذاشت. پیش از این محمد نوری فر، مدیر رسانه ای استقلال نیز برکنار شده بود.

 

مذاکرات پنهانی آبی ها با امیر قلعه نویی نتیجه نداد و قلعه نویی حاضر به ترک تیم گل گهر نیست. قلعه نوعی محتمل ترین گزینه داخلی به همراه جواد نکونام بود.

 

سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال برای تمدید قراردادش مبلغ 700 هزار دلار معادل 23 میلیارد تومان را پیشنهاد داده است. اگر مبلغ پیشنهادی سیلوا را نپذیرند، او راهی تیم الاتحاد با سرمربیگری مجیدی خواهد شد.

 

قرارداد سروش رفیعی پس فردا با پرسپولیس امضا خواهد شد. شایعه شده که سروش و پرسپولیس بر سر 15 میلیارد تومان توافق کرده است.

 

بشار رسن ممنوع الخروج شد. بازیکن سابق تیم پرسپولیس که برای یک سفر تفریحی به سر می برد، هنگام خروج از تهران به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شد.   

نویسنده: فرشید صادق زاده