پنجشنبه نهم فروردین ماه

امیرحسینی: عطایی ریسک بزرگی کرده است

تیم ملی والیبال این شانس را داشت که در هفته اول لیگ ملت ها دو، سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد اما کم تجربگی برخی از بازیکنان مانع از تحقق این خواسته شد.

امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی و مربی بین المللی در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان جملات فوق افزود: بازیکنانی که به برزیل اعزام شده اند، جوان نیستند اما به لحاظ تجربه می توانیم آنها را جوان بدانیم. اصلی ترین مهره های هر تیم پاسورها هستند که باید موتور تیم را به حرکت در آورند اما مشخص بود که هنوز به هماهنگی لازم به آبشارزن ها دست نیافتند. بهترین پاسور آسیا در سال 2012 اضافه کرد: هر مربی برای خودش تز و برنامه ای دارد و بازیکنان را بر مبنای سیستمی که مدنظرش است، انتخاب می کند و در این مسیر بیش از هر چیزی به فکر آبروی خودش خواهد بود پس انتقاد که می کنیم به یاد بیاوریم که مربی هرگز حاضر نمی شود که اعتبار خود را زیر سوال ببرد. از نگاه من آقای عطایی با قبول سرمربیگری تیم ملی ریسک بزرگی کرده است؛ چرا که سه تن از بازیکنان تیم ملی آسیب دیده هستند و نمی توانند در خدمت والیبال ملی باشند و ما باید این نکات را در اظهارنظرهای خود لحاظ کنیم. به جای سنگ اندازی و هجمه راه حل نشان بدهیم.

امیرحسینی در خاتمه اضافه کرد: برداشت من این است که در هفته دوم تیم ایران بهتر از مرحله اول ظاهر خواهد شد و وظیفه همه ماست که از جهات روحی – روانی به تیم و کادرفنی کمک کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی