شنبه یکم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

جواد نکونام از بابت حضور احتمالی کی روش در ایران واکنش نشان داد. او گفت من خودم کی روش هستم. هرجا که باشم مربی اول خواهم بود. هرچند که شاید حضور کی روش یک خبر ساختگی در فضای مجازی باشد.

قرار بود طبق گفته مدیران باشگاه سپاهان فیلیپس ماگات سرمربی تیم فوتبال این باشگاه شود. مذاکرات با آن مربی به خوبی پیش می رفت اما ناگهان گفت وگوها قطع شد. دلیلش هم این بود که به مدیر باشگاه اعلام کردند که درخصوص هزینه اندکی دست به عصا راه برود. از این رو ماگات کنسل شد و به جای او ژوزه مورایس سرمربیگری سپاهان را برعهده گرفت چون ارزان تر بود.

 

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال فعالیت های باشگاه رایکای بابل را معلق اعلام کرده اند. دلیل این اقدام به حوادث دیدار سایپا با رایکا بر می گردد.

 

روزنامه های ترکیه از انتقال مهدی طارمی از پورتو به فنرباغچه خبر دادند. اما خود طارمی از این انتقال استقبال نکرده است. او می گوید وقتی از ایتالیا خواهان دارم چرا باید به ترکیه بروم.

 

 

سفر سردار آجورلو به امارات منتفی شد. یکی از دلایل به هم خوردن این سفر مشکل مالی بین آلکس نوری و باشگاه استقلال است که گویا انتقال مربی ایرانی – آلمانی را منتفی کرده است.

 

رامین رضاییان جدایی اش را از پرسپولیس حتمی می داند. او گفت شاید برخی ها در پرسپولیس از جدایی من خوشحال شوند. همه را می بخشم اما هرگز رفتار آنها را فراموش نمی کنم.

 

سروش رفیعی با پرسپولیس دوساله امضا کرد و برای این مدت 15 میلیارد تومان دریافتی داشته است.

 

 

از اطراف و اکناف باشگاه استقلال شنیده ایم که مدیران این تشکیلات اعلام کرده اند تا مادامی که در استقلال باشیم، اجازه نخواهیم داد پای فرهاد مجیدی به این باشگاه باز شود. می گویند در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با مدیرعامل باشگاه حسین کلانی هم دعوت بود اما وی این دعوت را رد کرده است چرا که درویش را در اندازه مدیریت باشگاه پرسپولیس نمی داند.

 

بردیف سرمربی جدید تراکتور که قرار بود در تبریز قرارداد امضا کند از سفر به این شهر امتناع ورزید و با فراخوانی مدیران باشگاه تبریزی برگه قراردادش را در تهران امضا کرد.

 

احسان پهلوان قرار بود دو روز پیش در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کند اما دلیل عدم حضور خود را بیماری فرزندش عنوان کرد. وی در محفلی گفته است وقتی سروش رفیعی و سعید صادقی پیراهن پرسپولیس را برتن کنند، دیگر نیازی به من نخواهد بود.

 

و سرانجام درباره دلیل منتفی شدن انتقال الکس نوری به استقلال شنیده ایم که وی قرارداد سه ساله و دریافت 4 میلیون یورویی را مطرح کرده و خواهان 70 درصد این مبلغ در بدو امر شد که مسئولان استقلال را از استخدام وی منصرف کنند.

گزارش: اکبر عزیزی