جمعه سی و یکم فروردین ماه
یک پیشنهاد برای فوتبال؛

تورنمنت ايران زمين را برگزار کنید

با کمی حوصله و بدون حب و بغض و با چاشنی کمی تدبیر مديريتی و مشورت با اهل فن واقعی و دلسوز برای موفقيت تیم ملی  در میعادگاه جام جهانی قطر، این پیشنهاد را بررسی و بعد از آن، تصویب یا وتو کنید.

سه تیم ملي اميد، جوانان و نوجوانان یا دو تیم سرخابی های پایتخت و یک تیم منتخب باشگاه‌های ايران  متشکل از بازيکنان موفق لیگ های برتر، دسته یک، دسته دو و لیگ دسته سه و تعدادی از بازیکنان تیم‌ملی را که همه بازیکنان حاضر دراين تیم ها انگیزه خودباری و به دنبال اثبات شايستگی بیشتر خود هستند رابه‌ اضافه تیم‌ملی بزرگسالان در یک تورنمنت کاملا رسمی به نام جام ايران زمين یا هر نام ديگری قرار دهید وتیم ها به صورت دوره‌ ای یا در صورت فرصت داشتن، به صورت رفت و برگشت در يکی از استان‌های کشور مانند، خوزستان ورزشگاه فولاد، اصفهان ورزشگاه نقش جهان، مشهدمقدس ورزشگاه اقا امام‌رضا  یا در جزیره کیش که آب وهوای آن مانند کشور قطر است به مصاف هم بروند.  شک نکنيد تیم‌ملی به بهترين آمادگی خواهد رسيد وشایستکان واقعي فوتبال ايران دراين ويترين رنگین کمان ديده خواهند شد.

اگر هدف آماده شدن واقعی تیم ملی است، شروع کنید، اما اگر هدف جنگ و جدال و تسویه حساب‌های درون فوتبالي است‌، آن بحث ديگری است.

موفقيت را به شايستگي وهمدلی واراده وتلاش می‌دهند نه به بهانه و جنگ های تخریبی درون فوتبالی.

 نویسنده: سيد مهدی ابوس