پنجشنبه سی ام فروردین ماه

کوتاه از فوتبال... کوتاه از فوتبال

فوتبال در امروز؛ بیشتر حول و حوش دو تیم استقلال و پرسپولیس گردش خبری داشت که گذری و نظری بر آنها برای دوستداران سرخابی خالی از لطف نخواهد بود.

اعضای کمیته فنی فوتسال کشورمان امروز در فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه دادند و در رابطه با مسائل مختلف تصمیم گیری کردند. یکی از مباحثی که در جلسه امروز مطرح شد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال «ب» بود که در پایان اعضا تصمیم گرفتند مصطفی عمادی سرمربی سابق تیم ملی فوتسال امید را به عنوان سرمربی تیم ب انتخاب کنند. عمادی سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را هم در کارنامه خود دارد و در لیگ برتر فوتسال هم سابقه مربیگری در چند تیم را دارد اما سالهاست که از عرصه مربیگری دور بوده است. ************* محمد نوازی مدافع سابق وپیشکسوت تیم استقلال پس از تساوی تیم استقلال مقابل سایپا در واکنش به نوع بازی استقلال گفت: اموخته های استرا ماچونی به تیم استقلال رفته رفته کم رنگ می شود واستقلال به یک تیم بی هدف وبدون برنامه وتاکتیک تبدیل می شود.تیم بزرگی چون استقلال نیاز به یک مربی بزرگ دارد واز ارامش در این تیم که در هر تیم به عنوان اصل تلقی می شود در استقلال چیزی دیده نمی شود. ************* طالقانی عضو مجمع وکمیته های فدراسیون فوتبال اعلام کرد، به زودی انتخابات هیات فوتبال تهران طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد وتا کنون هیچ تخلفی هم صورت نگرفته است. ************** امیر هاشمی مقدم بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که در هلند زندگی می کند ومدیر برنامه های علیر ضا جهانبخش محسوب می شود،در ارتباط با جدایی جهانخش از تیم برایتون گفت،اگر قرار باشد این اتفاق رقم بخورد به طور قطع این موضوع بعد از پایان لیگ جزیره اتفاق خواهد افتاد.گرچه تا این لحظه هیچ فکر ویا تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. ************** به زودی وشاید ظرف چند روز اینده شاهد خانه تکانی بزرگی در مجموعه دو تیم پرسپولیس استقلال خواهیم. قرار است مجموعه اعضای هئیت مدیره دو باشگاه دستخوش تغییرات شده وگروه جدیدی وارد خواهند شد تا جانشین نفرات قبلی شوند. شنیده ایم، وزارت ورزش تصمیم گرفته هر شش ماه اعضای هئیت مدیره دو باشگاه سرخابی را تغییر دهد.
*************
اختلافی که در پرسپولیس ایجاد شده به خاطر مسایل مالی است. استوری بازیکنان علیه سرپرست باشگاه به همین دلیل است. پیشتر سرپرست باشگاه به بازیکنان قول داده بود، کلیه جرایم بخشیده خواهد شد. اما مدیر امور مالی زیر بار  نرفته و جرایم را از حق وحقوق بازیکنان کسر کرده است. زمانی که بازیکنان پیگیر قضایا شدند و شانه کشیده شدن مدیر امور مالی را دیدند که نزدیک بود کار به جای باریکتر کشیده شود. در پی این اتفاق سرپرست باشگاه که درگیر کرونا است، پیغام فرستاد، آرام باشید تا پس از رهایی از کرونا موضوع را به خوبی وخوشی حل خواهم کرد.