جمعه دهم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

مهندس محمود شیعی رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان که به دلیل فشارهای روحی ناشی از برخی رفتارها در این مجموعه در بیمارستان بستری شده بود، دوران نقاهت را در منزل سپری می کند، اما مدیران ایران خودرو با استعفای ایشان مخالفت کردند و طی حکمی بار دیگر مهندس شیعی رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان شد...

... چه خوب است که برخی عوامل این مجموعه بدانند که تجارب امثال شیعی به مراتب کارسازتر از برخی رفتارهای توام با شوآف است.

 

فرهاد مجیدی طی تماسی با مدیران باشگاه استقلال تاکید کرد که هیچ بازیکنی از تیم استقلال مورد نظر وی نبوده و او پیشنهادی برای انتقال آنها به امارات نداده است. در این زمینه هر خبری که منتشر می شود، چیزی جز بازارگرمی نیست.

 

دادگاه بین المللی کاس در تاریخ 31 تیرماه تکلیف استراماچونی را با تیم استقلال مشخص خواهد کرد. در این اثنا استراماچونی نیز به پیشنهاد استقلالی ها برای مذاکره جواب رد داد. استراماچونی سخت دنبال دریافت طلب خود از باشگاه استقلال است.

 

از گوشه و کنار شنیده ایم بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال با مشکل مواجه شده است. او به دلیل استفاده از معافیت تحصیلی دیگر نمی تواند از این امتیاز استفاده کند؛ بنابراین یک فصل دیگر در ملوان خواهد ماند.

 

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که این روزها در فضای مجازی بیشتر دیده می شود، بازگشت کی روش را بزرگترین اشتباه می داند و می گوید: کی روش بعد از هشت سال فعالیت در ایران داشت، دیگر چیزی برای ارائه ندارد.

اردوی فوتبال جوانان ایران با فراخوانی بازیکنان واجد شرایط آغاز شد. صمد مرفاوی که چند روز پیش سرمربی این تیم شد، لیستی را در اختیار فدراسیون قرار داد. مرفاوی دقیقا همان راهی را می رود که مهدوی کیا با تیم امید طی کرد که دیدیم امیدها در بازی های مقدماتی آسیا به بن بست ناکامی رسیده بودند.

 

خوزه آگوستو لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی با باشگاه پرسپولیس قرارداد یکساله امضا کرد. در پی این اتفاق باشگاه تراکتور که خوزه در آن فعالیت می کرد، درصدد شکایت از پرسپولیس برآمد.

 

می گویند از استقلال خبر رسید تمدید قرارداد با وریا غفوری، مهری و چشمی منوط به نظر سرمربی جدید خواهد بود. سیلوا مدافع برزیلی هنوز برای تمدید قراردادش با استقلال پاسخ نداده است. او شاید به امارات سفر کند. محمد نادری که قصد بازگشت استقلال داشت، خبر داد که پیشنهاد جدیدی از فوتبال اروپا دریافت کرده است.

 

مذاکرات مردان ویژه تراکتور با روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال مراحل پایانی خود را طی می کند.

 

اگر حسین حسینی سنگربان و عارف غلامی مدافع استقلال ناگهان از این تیم جدا شوند، تعجب نکنید چرا که این دو از فوتبال یونان پیشنهاد چرب و نرمی دریافت کرده اند.

 

مذاکرات نساجی با رضا عنایتی برای بار دوم از سر گرفته شد. عنایتی به طور رسمی از تیم هوادار جدا شده و شاید هم راهی مازندران شود.

 

طلب استوکس مهاجم شاکی پرسپولیس اواخر هفته از طریق امارات پرداخت خواهد شد تا قفل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

 

تیم فوتبال مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر راه یافته، چراغ خاموش به دنبال جذب ستاره های بزرگ فوتبال است. مسی ها برای مربیگری خود مجید جلالی را مدنظر قرار داده اند.