سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

هندبال ساحلی جهانی شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل آرژانتین راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

در تاریخ هندبال ایران این نخستین بار است که یک تیم ملی در بین چهار تیم برتر جهان قرار می‌گیرد.

هندبالیست‌های نوجوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند. آنها همچنین در مرحله اصلی با کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. در این مرحله نیز با برتری مقابل آرژانتین به نیمه نهایی راه یافتند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد به عنوان سرمربی، رضا مصباحی و حبیب‌الله بردسیری به عنوان مربی، غلامحسین نیکویی به عنوان سرپرست و رضا سرسنگی به عنوان تراپیست کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.