شنبه یکم اردیبهشت ماه
به مناسبت روز جهانی منع کار کودک؛

پیشکسوتان پرسپولیس با کودکان کار مصاف دادند

بازی نمادینی به مناسبت روز جهانی منع کار کودک منتخب پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با کودکان کار انجام شد که این دیدار دوستانه با پیروزی تیم فوتبال کودکان کار به پایان رسید.

به همت اداره ورزش بازی نمادین بین تیم های منتخب پرسپولیس و تیم کودکان کار در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

هدف از برگزاری این بازی ایجاد فضایی برای تفریح و بروز استعداد کودکان کاراست. با توجه به تاکید شهردار منطقه برای ایجاد فرصت و ضرورت تغییر نگاه به این قشر از کودکان و نوجوانان، برنامه ریزی برای برگزاری مستمر اینگونه دیدارهای دوستانه و خیرخواهانه در دستور کار منطقه قرار گرفته است. کودکان کار مستعد و نیازمند انگیزه بخشی هستند که این گونه مسابقات استعدادهای آنها را شکوفا می‌کند و تاثیر زیادی بر آینده آنها دارد.

 برگزاری بازی‌های دوستانه برای کودکان کار در تقویم اداره ورزش قرار دارد، تغییر رویکرد و نگاه ویژه به کودکان کار ضروری است و این‌گونه فعالیت‌ها، می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده این عزیزان داشته باشد.

 این بازی نمادین با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچون سعید عزیزیان، کوروش برمک، اسماعیل حلالي،ابراهيم شكوري، محمد منصوری، قاسم موسوی، علیرضا محمد، اردلان آشتیانی، محمد رضا مهدوی، علی کشاورز، محمد منصوری، مهدی صالحپور، محمود انصاری،  سامان اقا زمانی، ابراهيم فارسي، و با حضور محمد محمدی قائم مقام  باشگاه پرسپولیس، مهدی عرب مشاور باشگاه، عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی و اشرف مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، دكتر شاهد عرياني پزشك اسبق تيم ملي، عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس و وحيد رضايي مدير مجموعه درفشي فر برگزار شد .