سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
رنج های ناگفته ژیمناستیک؛

بهرامی: از کمبود امکانات رنج می بریم

ژیمناستیک ایران می توانست یک مقام دیگر نیز در قهرمانی آسیا به دست آورد، اما سعید کی خواه که نمایش خوبی داشت به هنگام فرودها دچار لغزش می شد که باعث شد وی نتواند نمرات دلخواه را از داوران بگیرد.

سهیلا بهرامی داور بین المللی ژیمناستیک و از مربیان سازنده این رشته که خود زمانی عضو تیم ملی لیگ بود در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: مدالی که آقای مهدی احمدی کهنی در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در دوحه قطر به دست آورده است، تحسین برانگیز می نماید. در شرایطی که ژیمناستیک کشور ما از کمبود امکانات و ابزار مدرن به شدت رنج می برد، کسب این مدال امیدواری در اردوی ژیمناستیک است.

بهرامی سپس به بلاتکلیفی فدراسیون ژیمناستیک اشاره می کند و می افزاید: ژیمناستیک نیازمند حضور یک مدیر قوی است. آقای احمدی سرپرست فدراسیون در این مدت کوتاه با آوردن چهره های شاخص و پیشکسوت آرامش نسبی را در این ورزش برقرار کرد اما بپذیریم که ژیمناستیک دچار بحران است و رئیس آینده فدراسیون آنقدر قوی باشد که موافق و مخالف را کنار هم قرار دهد و از تجربیات آنها بهره برداری کند.

کنار زدن آدم ها مدیریت نیست و رفتار حرفه ای و باور اینکه جوان های ایران و مربیانشان پتانسیل بالایی دارند، از الزامات برنامه ریزی آینده این فدراسیون است. وضعیت باید تغییر کند و ژیمناستیک از معلق بودن در دنیای حیرت و واماندگی رهایی پیدا کند. به عنوان یک کارشناس از وزیر محترم ورزش درخواست می کنم که هرچه زودتر انتخابات فدراسیون را برگزار کند و خانواده حیران ژیمناستیک نیز فارغ از منافع گرایی به بهترین نامزد رای بدهند.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب