پنجشنبه سی ام فروردین ماه
انتظار نبردی دوباره با حسن یزدانی؛

تیلور: تشنه پیروزی هستم

 دوئل‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های کشتی تبدیل شده که هر کشتی‌دوستی انتظار دیدنش را می‌کشد و این در حالی است که دیوید تیلور با قهرمانی در مسابقات انتخابی آمریکا، مسافر مسابقات جهانی شد.

یزدانی سال گذشته در ادامه رقابت با تیلور، ابتدا در المپیک مغلوب او شد اما در جهانی نروژ موفق شد طلسم جادوگر آمریکایی را بشکند و حالا همه منتظرند تا قسمت بعدی از این نبرد زیبا را در مسابقات جهانی صربستان ببینند.

دیوید تیلور هفته گذشته با قهرمانی در مسابقات انتخابی آمریکا، ملی‌پوش کشورش شد و حسن یزدانی هم باید در مسابقات انتخابی با برنده محسن مصطفوی و علیرضا کریمی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی،‌ می‌توان به انتظار نبرد دوباره این دو ستاره نشست.

تیلور پس از قهرمانی در انتخابی آمریکا با برتری مقابل زاهد والنسیا، گفت: دوباره برگشته‌‌ام و تشنه پیروزی هستم. من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم، تا مسابقات جهانی هم سه ماه زمان دارم و همانطور که می‌دانید، یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم. او حریف سفت و سختی است و سه ماه دیگر باید روی تشک با یکدیگر کشتی بگیریم.

او درباره سبک کشتی گرفتن خود و خسته کردن رقبا مانند یزدانی گفت: فکر می‌کنم کسانی که با من کشتی می‌گیرند، هر لحظه از سوی من مورد تهدید هستند و از طرفی تهدیدهای آن‌ها در هر لحظه را می‌دانم. این چالشی است که از جوانی داشتم که برای باز کردن گارد حریف چطور کشتی بگیرم.

قهرمان المپیک توکیو ادامه داد: حسن در کشتی‌ فشار زیادی وارد می‌کند و همانطور که می‌دانید برای کشتی گرفتن با من در المپیک انگیزه زیادی داشت، آن‌ها برای آن مسابقه یک برنامه سه‌ساله داشتند که نتیجه آن هم یک کشتی خوب شد و سخت بود. شرایط طوری رقم خورد که در مسابقه آخرمان،‌ آن اشتیاق و حرارت لازم برای شکست دادن را نداشتم و او نسبت به مبارزه قبلی‌مان بیشتر از همیشه من را کنترل کرد و تغییراتی در سبک کشتی‌اش داشت و حالا، نوبت تغییر از سوی من است.