شنبه یکم اردیبهشت ماه
سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری؛

آنچه خوبان همه دارند، تو ...

سرانجام وزیر ورزش سرپرستی برای فدراسیون وزنه برداری منصوب کرد. سجاد انوشیروانی قهرمان سابق المپیک و مدیرکل اداره تربیت بدنی ورزش و جوانان اردبیل سرپرستی فدراسیون وزنه برداری را برعهده گرفت.

کنار رفتن اجباری علی مرادی و حضور یک وزنه بردار خوشنام در فدراسیون وزنه برداری بازتاب خوبی در جامعه ورزش ایران داشت. بابک سلیمی نایب قهرمان سابق آسیا و کارشناس وزنه برداری می گوید: این بهترین خبری بود که از وزنه برداری شنیده ام. درباره آقای سجاد انوشیروانی باید بگویم آنچه خوبان همه دارند، تو تنها داری. قهرمان المپیک بود، مربی تیم ملی شد، استاد دانشگاه است و به لحاظ اخلاقی و شخصیتی سرآمد همگان است. هرچند ما در این ورزش افراد شایسته کم نداریم، ولی وی با تکیه بر تجربیات بین المللی یک سر و گردن از دیگران بالاتر است و باید به وزیر ورزش از این بابت تبریک گفت و با توجه به اینکه سرپرست در آیین نامه جدید انتخابات می تواند کاندیدا شود، امیدواریم که جامعه وزنه برداری از ایشان حمایت کند.

استاد داوود ملکی مدرس جهانی وزنه برداری نیز می گوید: سجاد یک شخصیت مورد تایید همه است. امیدوارم که ایشان اردبیل را رها نکند چرا که این استان پشتوانه وزنه برداری است و حضور انوشیروانی در مسند مدیرکلی باعث تقویت پایگاه وزنه برداری می شود. اعتقاد شخصی من این است که آقای انوشیروانی به عنوان نایب رئیس و حسین رضازاده به سمت ریاست فدراسیون برگزیده شود و جامعه وزنه برداری همه کنار این دو چهره بزرگ ورزش جمع شوند. مطمئن هستم که رضازاده اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد و با توجه به روابط خوبی که با فدراسیون جهانی دارد، خلاء موجود در وزنه برداری ایران پر خواهد شد.

گفت و گو: ج – دوستدار