جمعه سی و یکم فروردین ماه

محبوبیت از دست رفته...

پرسپولیس در فصلی که گذشت نتوانست موفقیت‌های قبل خود را تکرار کند و همین مسئله باعث شد کادرفنی این تیم تا حدی محبوبیت خود را از دست بدهد.

اما از دست رفتن این محبوبیت فقط به خاطر مسائل فنی نبود و یحیی گل‌محمدی بیشتر به خاطر بهانه‌گیری‌ها و قهر و آشتی‌هایش از دل هواداران دور شد.

بدون تردید این محبوبیت از دست رفته گل‌محمدی نزد هوداران، فصل آینده را برای این مربی بسیار سخت‌تر از همیشه خواهد کرد، از این جهت که او باید مسابقات را با اقتدار آغاز کند و کوچکترین لغزش می‌تواند باعث برکناری وی شود.

یحیی نه تنها در بین هواداران پرسپولیس دیگر آن محبوبیت را ندارد بلکه نزد اعضای تیمش هم چنین وضعیتی دارد. او از زمانی که مهدی شیری را به خاطر اشتباه فنی از جمع سرخپوشان کنار گذاشت، به نوعی جایگاهش را بین بازیکنان از دست داد چرا که آنها به خوبی این را باور کردند که در شرایط سخت سرمربی پشت آنها قرار نخواهد گرفت.

در واقع گل‌محمدی با اخراج شیری به نوعی شکست در سوپر جام را تقصیر او انداخت تا بلکه فشار را از روی دوش خودش بردارد، ضمن اینکه  در ادامه فصل مشابه چنین رفتاری را با حامد لک و سعید آقایی هم داشت...

یحیی در پایان فصل هم وقتی با انتقاد کارشناسان و هواداران در مورد دستیارانش مواجه شد، خیلی راحت آنها را یکی یکی کنار گذاشت و به دنبال استخدام دستیاران جدید رفت.

در حال حاضر حمید مطهری، داوود فنایی و مظاهر رحیم‌پور به شدت از گل‌محمدی دلخور هستند چرا که اصلا انتظار نداشتند به این شکل از کادر فنی کنار گذاشته شوند.

حقیقت ماجرا این است که یحیی همه ایرادهای تیمش را متوجه یکسری از بازیکنان و دستیارانش کرد و بدون اینکه از آنها حمایتی داشته باشد عذرشان را محترمانه و البته زیرکانه خواست.

این تصمیمات گل‌محمدی محبوبیت او را نزد بازیکنان و دستیاران سابقش به حداقل رساند و قطعا چنین اتفاقاتی لکه‌های سیاهی را در کارنامه گل‌محمدی هک خواهد کرد.

نویسنده: حامد فرضعلی بیک