پنجشنبه نهم فروردین ماه

نقش آزمون ها در حضور بردیف

هفته گذشته که صحبت از حضور بردیف مربی سابق سردار آزمون در لیگ روسیه شده بود، حاج خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال و پدر سردار آزمون در گفت و گویی با البرز ورزشی تایید کرد که بردیف برای پیوستن به تراکتورسازی تبریز با وی و سردار مشورت کرده است.

سایت championat روسیه مدعی شد انتصاب بردیف در تراکتور توسط سردار آزمون انجام گرفته است.

به فاصله چند ساعت از این ادعا، آزمون خودش در یک گفتگوی زنده در اینستاگرام، به زوایای مختلف حضور بردیف در تراکتور پرداخت و ضمن تایید تلاش برای راضی کردن بردیف، از ارائه لیست بازیکنان مختلف به این مربی هم خبر داد!

آزمون در این خصوص گفت: یک اتفاق خیلی عجیب در فوتبال ایران رخ داد که این مربی به لیگ برتر آمد. مطمئنم با این مربی سطح فوتبال لیگ برتر قطعاً بالاتر می‌رود. به بردیف ایمان دارم و یک زمانی جزو ۱۰ مربی برتر دنیا انتخاب شده بود. این چیز کمی نیست. خیلی، خیلی خوشحالم که بردیف سرمربی تیمی است که خودم دوستش دارم و هوادارش هستم. راضی کردن بردیف خیلی سخت بود. خیلی راجع به این موضوع سئوال کرده بودید.

وی افزود: وقتی بردیف به ایران آمد شخص مورد اعتمادش من بودم. توانستم او را با لیگ برتر و بازیکنان آشنا کنم. خدا را شکر قبول کرد و توانستم توجیهش کنم که لیگ ایران لیگ خیلی خوبی است و می‌تواند با تراکتور حتی در آسیا مقام خوبی بگیرد.