جمعه سی و یکم فروردین ماه
پشت پرده اخبار فوتبال؛

کادرفنی نساجی کاملا قرمز شد

کادرفنی تیم فوتبال نساجی شکل گرفت وحمید مطهری همکاران خود را کامل کرد.

سرمربی نساجی،داوود فنایی را به عنوان مربی دروازه بان ها معرفی کرد. مظاهر رحیم پور نیز به عنوان مربی بدنساز وارد شد. این دو در پرسپولیس همکار مطهری بودند.

همچنین علیرضا امامی فر دستیار اول معرفی شد ورضا شاهرودی به عنوان دستیار دوم در مجموعه کادر فنی قرار گرفت.

اکنون کادر فنی تیم نساجی کاملا رنگ قرمز را به خود گرفته است وعملا یک کادر جوان به حساب می آید.این کادر جوان ترین نیمکت لیگ فصل جدید را به خود اختصاص می دهد.نیمکتی که هم جوان است و هم تحصیل کرده وهم دارای آکادمیت فوتبال وهم دارای  سوابق روشن  و کلاس بالای فنی فوتبال.

* مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به ایرانگردی خود جهت جذب یک مربی جدید  پایان دادند ونهایتا به همان نقطه ای راه یافتند که قبلا قرارداشتند.

اینان برای فصل جدید با مربیان پر شماری وارد مذاکره شدند،اما قیمت ها چنان نجومی بود که هیچ مذاکره ای نهایی نشد.نهایتا مجبور به تمدید قرار داد با مربی فعلی خود،یعنی رضا مهاجر شدند.با مهاجر به توافق رسیدندچون کم حاشیه است و کار بلد وچندان دندان گرد هم نمی باشد.

 

* جنگ پنهان بین پرسپولیس وتستقلال لحظه به لحظه وارد فاز جدید می شود. این جنگ بر سر شکار سعید صادقی صورت گرفته است.البته مدیر برنامه های صادقی با هماهنگی خود صادقی جهت بر هم زدن نظم مالی بیشترین سود را برداشت می کنند.

باشگاه پرسپولیس برای سبقت از حریف آبی پوش اقدام به حرکت جدیدی کرده است.اینان پیشنهاد ۲۰ میلیاردی را به صادقی ارائه داده اند،رقم مالی که باشگاه استقلال توان پرداخت ان را ندارد.باید منتظر ماند ودید که این جنگ پنهان بر سر شکار سعید صادقی نهایتا به سود کدامیک از دو تیم قرمز وابی خاتمه خواهد یافت.

* چندی پیش خبر دادیم که برخی از مدیران باشگاه ها که بودجه شان از بدنه دولت تامین می شود در استانه بر کناری هستند،حتی گفته شد که بازرسان نظارتی در نظر دارند به حساب وکتابهای مالی این باشگاه ها ورود پیدا کنند.در این رابطه شنیدیم،قرار است به فعالیت ساکت که در حال حاضر مدیریت باشگاه سپاهان را عهده دار است پایان داده شود.مدیران بالا دستی   شرکت فولاد سپاهان،ساکت را مدیر هزینه دانسته وریخت وپاش فراوان دارد. اما در راه خروجی چیز مثبتی ارائه نشده است.

قرار است، ما موران نظارتی گام به گام  وارد سایر باشگاه های دیگر که به نوعی به بدنه دولت مربوط می شوند وارد  شده تا بخش نظارت پررنگ تر دیده شود. با توجه به این حرکت در روزهای اینده شاهد تغییرات در بخش مدیر عامل برخی از باشگاه ها خواهیم بود.فعلا بر کناری ساکت کلید خورده است.