جمعه سی و یکم فروردین ماه
رقابت های بین المللی کشتی جام پلیکونه – ایتالیا؛

نمایندگان ایران به مصاف حریفان می روند

رقابت های بین المللی کشتی جام متئو پلیکونه به عنوان سومین مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی، از امروز و با برگزاری مسابقات 7 وزن نخست کشتی فرنگی آغاز می شود.

 تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با 7 کشتی گیر در 6 وزن در این رقابت ها حضور دارد که قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

مسابقات امروز (چهارشنبه):

در وزن 55 کیلوگرم که 3 نفر حضور دارند، محمد حسینوند پناهی به صورت دوره ای با فلورین تیتا از رومانی و ماکس نوری از آمریکا کشتی می گیرد.

در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، سجاد ایمن طلب در دور نخست با تیگران گالوستیان از فرانسه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف سانچو از آمریکا می رود، محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورماندر این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان السید از ایتالیا و تورسن از نروژ می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 13 شرکت کننده دارد، حسین نوری در دور نخست با مهمتالی کوجوک عثمان از ترکیه مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کسیدیس از سوئد می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ایگور آلوز دیگو از برزیل می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور سوم با برنده مبارزه میان ونکایتیس از لیتوانی و کاخلاشویلی از ایتالیا مصاف می دهد.

مسابقات فردا (پنج شنبه):

در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اولافسون از سوئد می رود.

در وزن 87 کیلوگرم که رقابت ها با شرکت 8 کشتی گیر برگزار می شود، رسول گرمسیری در دور نخست به مصاف کاتاراگا از مولداوی می رود و در صورت پیرزوی مقابل این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان وودس از آمریکا و مافه زولی از ایتالیا مبارزه خواهد کرد.

لازم به ذکر است، رقابت های رده بندی و فینال هر وزن همان روز برگزار خواهد شد.