جمعه سی و یکم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با مجارستان لغو شد. داستانی تکراری است که همه به آن عادت کرده اند. شنیده ها حکایت از آن دارد که در فیفادی اینده بار دیگر تیم ملی فوتبال ایران بدون بازی خواهد ماند. اقدامات برای انتخاب حریف دوستانه در کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال مطلوب پیش نمی رود. به همین دلیل فدراسیون فوتبال نقش کبریت بی خطر را به خود گرفته است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال، هنوز نیامده برگشت خورد. او پس از بازدید از امکانات باشگاه، بلیت بازگشت به پرتغال را گرفت تا فردا (پنجشنبه) به کشورش بازگردد. او پس از یک استراحت کوتاه و انجام کارهای شخصی اش به تهران باز خواهد گشت.

 

اختلاف بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر سر یک بازیکن جوان به نام عرفان باقری به دادگاه قضایی کشیده شد. باقری به پرسپولیس راه یافته است. استقلالی ها اعتقاد دارند او بازیکن این تیم است و از این باشگاه دریافتی داشته است. فعلا کار در دادگاه دنبال می شود. باقری به دلیل آنکه در ردیف تیم های پایه قرار داشت، بازیکن حرفه ای تلقی نمی شود. حتی اگر دریافتی از باشگاه استقلال داشته باشد.

 

حسین حسینی سنگربان تیم استقلال از سوی فرهاد مجیدی پیشنهاد دریافت کرده است. البته لیونی ها هم به دنبال جذب حسینی هستند.

 

یحیی گل محمدی که همچنان به دنبال خریدهای جدید است. در نظر دارد تا یک مدافع لژیونر را به تیم خود اضافه کند. گرچه او نام این مدافع را به کسی نگفته است و تنها یک مورد به نام درویش از آن آگاهی دارد، اما بد نیست بدانید که نام این مدافع لژیونر ایرانی صادق محرمی است. محرمی اخیرا در لیست مازاد تیم دینامو زاگرس قرار گرفته است.

 

پیشنهاد بازگشت مجدد کی روش به تیم ملی فوتبال مصرف از سوی کی روش رد شد.

 

کی روش گفته قصد برای بازگشت به فوتبال مصر را ندارد بلکه به فکر تیم دیگری هستم که هم آسیایی است و هم در جام جهانی قطر حضور دارد.

گزارش: افسانه اسمعیلی ابهر