سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
نقش مهم دستیاران؛

پاشازاده: استقلال با ساپینتو به دوران طلایی خواهد رسید

ساپینتو مربی پرتغالی استقلال وارد تهران شد. وی امروز پس از بازدید از امکانات باشگاه استقلال و شرکت در یک مصاحبه زنده تصویری و مطبوعاتی فردا ایران را به مقصد کشورش ترک می کند. حضور این مربی پرتغالی موجی جدید در جمع آبی پوشان به وجود آورده است و در میان اظهارنظرهای مختلفی که ارائه شده صحبت های مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال را برگزیدیم.

وی گفت: به اعتقاد من ساپینتو یک انتخاب درست است. از این بابت که سبک فوتبال پرتغال به فوتبال ایران نزدیک است و ساپینتو زمان زیادی برای تزریق تفکرات خود به بازیکنان استقلال صرف نخواهد کرد. وی در تیم های اروپایی زیادی مربیگری کرد و صاحب سبک است. هرچند که در همین ابتدای کار عده ای ناکامی های او را نیز بزرگ نمایی کرده اند. باید دید که در استقلال چه عملکردی از خود باقی می گذارد.

پاشازاده گفت: اعتقادم بر این است که دستیار ایرانی که کنار وی قرار می گیرد، باید افرادی باشند که تفکر فنی آنها به افکار ساپینتو نزدیک باشد. در آن صورت می تواند مشکلات پیش آمده را در اسرع وقت برطر ف سازد. هرچند باشگاه در انتخاب مربی اندکی تاخیر داشت، اما خوب انتخاب کردن بهتر از این است که با عجله انتخاباتی را انجام دهیم. البته نباید انتظار داشت حالا ساپینتو آمده عناوین قهرمانی به سوی استقلال سرازیر شود. باید به زمان هم توجه کرد و فرصت کافی را در اختیار او قرار داد تا از استقلال تیمی بسازد که همه انتظار دارند.

پاشازاده اضافه کرد: باید در آرامش دنبال مراحل بعدی که همان بستن تیم است برویم. اعتقاد دارم که استقلال بار دیگر روزهای طلایی و خوب خود را تجربه خواهد کرد اگر اتفاقات غیرمترقبه گریبان این باشگاه را نگیرد.

گفت و گو: اکبر عزیزی