جمعه دهم فروردین ماه

آذرمهر: کیانی باید طلا می گرفت

مسابقات قهرمانی تکواندوی بانوان آسیا به پایان رسید و ناهید کیانی تکواندو کار سرشناس ایرانی موفق به کسب مدال طلا شد. وی که در المپیک مقابل تکواندوکار ایرانی الاصل کیمیا علیزاده شکست خورده بود، این بار مورد تمجید سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

مریم آذرمهر مربی و بازیکن سابق تیم ملی در این باره می گوید: ناهید کیانی باید مدال می گرفت چرا که سال هاست در صحنه های مختلف بین المللی حضور پیدا می کند و تجارب بسیار بالایی دارد و من فکر می کنم که خانم مداح سرمربی تیم ملی نیز با شناخت کافی از وی او را دعوت کرده است.

آذرمهر با اشاره به قوانین جدید تکواندو که در شرایط فعلی از سه راند به شرایطی رسید که حتی طی دو راند نیز ورزشکاری برنده اعلام شود، می گوید: این قوانین برای تکواندوکاران ایرانی هم می تواند خطرناک باشد و هم امیدساز. اگر خوب کار کنند شاید در همان راند اول به پیروزی دست پیدا کنند.

آذرمهر که از کاندیداهای مربیگری تیم ملی در دوران ریاست هادی ساعی بود، در این باره گفت: آقای ساعی به من احترام گذاشت و اعلام کرد که برنامه خودم را برای تصدی این سمت اعلام دارم. اکنون نیز کار آموزش انجام می دهم و امیدوارم که تکواندوی ایران به ویژه در بخش بانوان همواره به قله های بلند افتخار دست پیدا کند.

گفت و گو: ج - دوستدار