پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
در حمایت از زارع و نوری؛

دنیامالی: ملوان امانت مردم انزلی است

نماینده شهرستان بندرانزلی در جلسه علنی شورای شهر درباره ترمیم و بازسازی استادیوم سیروس قایقران گفت: وضعیت باشگاه کاملا در آرامش است و آقای پژمان نوری به عنوان مدیرعامل با قدرت به کار خود ادامه می دهد و الان هم تهران هستند تا پیگیر کارهای باشگاه و نشست هایی برای انجام امور اسپانسری که با آنها به توافق رسیدیم، باشند.

وی افزود: با دو اسپانسر به توافق رسیدیم و مازیار زارع سرمربی ملوان در لیگ برتر واهد بود. در این هفته هم برای مشخص شدن لیست بازیکنان را خواهند بست و اشکان پوررشید هم در کنار ما خواهد بود. در هفته آینده جلساتی با حضور مدیرعامل و اسپانسرها برگزار می کنیم.

احمد دنیا مالی در ادامه از روند فضای مسمومی که در فضای مجازی پیش آمده بود، گفت: از همه جا برای لیگ برتری شدن ملوان به من تبریک می گویند ولی در این شهر فقط ناسزاهایی است که در فضای مجازی مشاهده می کنیم. هواداران ملوان باید این فضا را کنترل کنند هفتاد درصد باشگاه امانت از طرف مردم در دست ماست و ما بهترین تصمیم ها را در این زمینه خواهیم گرفت که به صلاح ملوان باشد. ما در ورزشگاه مشکلاتی از قدیم داریم و با توان همه ارگان ها برای ترمیم استادیوم استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در فصل پیش رو باید به بچه های خودمان اعتماد کنیم ما شکست و پیروزی در پیش داریم ولی باید به مازیار زارع و پژمان نوری زمان بدهیم و حمایت شان کنیم اینها برای این باشگاه زحمت کشیدند نباید سرمایه هایمان را بسوزانیم.