جمعه سی و یکم فروردین ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

تغییرات در باشگاه هوادار همچنان ادامه دارد. در این راستا خبر رسید که محمدجواد رحیمی عضو هیات مدیره باشگاه با حفظ سمت مدیرعاملی هوادار را برعهده گرفت.

کمیته های مختلف هیات فوتبال تهران دستخوش تغییرات شد. احسان کامیابی نیا که مسئولیت کمیته جوانان را برعهده داشت، عنوان مسئول کمیته مسابقات برگزیده شد. وی جانشین دکتر پاک ضمیر شد. انتخاب کامیابی نیا نشانه ای از شایسته گزینی در این هیات است. هرچند که نباید زحمات پاک ضمیر را نادیده گرفت.
 

بد نیست بدانید که قرارداد ساپینیتو با استقلال یک و نیم میلیون دلار است. طبیعی می نماید که مربی پرتغالی با عقد این قرارداد ذوق زده شود و بگوید: حضور در استقلال را در خواب می دیدم.

 

مشکلی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی پیدا کرده است، ممانعت فسخ قرارداد صفروف و تمیروف است. این دو بازیکن حاضر در فسخ قرارداد خود نیستند به همین دلیل مقررات به پرسپولیس اجازه گرفتن بازیکن خارجی را ندارد مگر اینکه دو طرف به توافق برسند.

 

مهدی رجب زاده سرانجام مربی فجرسپاسی شیراز شد. او سال قبل هم با این تیم قرار و مدار داشت، اما باشگاه فجر شروطی را پیش پای او گذاشت که اجازه نداد طرفین به تفاهم برسند. اکنون به طور حتم رجب زاده شرایط فجرسپاسی را پذیرفته است.

 

در تیم فوتبال مس کرمان که به تازگی لیگ برتری شد، اتفاق جالبی در حال رقم خوردن است. مدیران این باشگاه تا به امروز با هشت مربی وارد مذاکره شدند و هر بار نیز اعلام کرده اند که مذاکرات خوبی شده، اما امروز خبر رسید که با فرزاد حسین خانی مربی فصل خود به توافق نهایی رسیدند.

 

استراماچونی سرمربی تیم الغرافه در اقدامی عجیب سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی و شیخ دیاباته بازیکن سابق استقلال را در لیست مازاد قرار داد تا این دو بازیکن دچار چالش جدید شوند.

 

در حالی که اکثریت تیم ها درصدد شکار بازیکنان صاحبنام هستند، از ملوان هیچ خبری به گوش نمی رسد. ظاهرا فعلا با همان بازیکنانی که در لیگ یک بازی کردند، بسنده خواهد کرد.

 

می گویند مورایس با سپاهان توافق کرده است. پیشنهاد نجومی وی در شرایطی تحقق یابد که در لیگ بیست و دوم از بین لیگ برتر و جام حذفی صاحب یک کاپ زیبا شود در غیر این صورت درصدهایی از قراردادش باقی است.