پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اردلان در گفت و گو با البرز ورزشی؛

 قدردانی از ماسیس تجلیل از همه بود

برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان بوکس و رونمایی از سردیس ماسیس هامبارسومیان از سوی کمیته ملی المپیک بازتاب گسترده ای داشت.

بیشتر پیشکسوتان این اقدام دکتر صالحی امیری را پسندیده و در خور تحسین قلمداد کردند. غلامحسین نهرودی مربی و کارشناس بوکس این آیین را عالی خواند که به واسطه آن نسل جدید ورزش ایران با افتخارآفرینان کشورمان آشنا شدند. همایون اردلان داور بین المللی و پیشکسوت بوکس که جزو افرادی بوده که مورد تجلیل قرار گرفته است، به البرز ورزشی می گوید: آنقدر که از قدردانی ماسیس هامبورسومیان خوشحال شدم، از تجلیل خودم خرسند نشده ام. کاری است که باعث می شود زحمات دکتر صالحی امیری را بسیار پررنگ نشان دهم.

رئیس کمیته ملی المپیک طی چهارسال گذشته هرگز از توجه به پیشکسوتان غافل نمانده بودند. البته در جمع ما قهرمانانی چون محمدرضا صمدی هم حضور داشتند که بعد از انقلاب طلای آسیا را گرفته بود. شاید که جا داشت از ایشان هم تجلیل شود. به نظر من اگر فدراسیون بوکس کمی برنامه ریزی می کرد می توانست در این راه ارزشمند یار و یاور کمیته ملی المپیک باشد. اردلان با اشاره به سوابق ماسیس اینکه در کنار قهرمانانی چون اغماض، وکیل منفرد، سلمسدانی، علی بحری با لباس تیم نیروی دریایی بر تیم های ارتش مصر و پاکستان چیره شده بودند، اظهار امیدواری کرد که پیشکسوتان نام آور بوکس بیشتر مورد حمایت و قدردانی قرار گیرند.

گفت و گو: ج - دوستدار