جمعه دهم فروردین ماه

مومنی: دستیاران ریکاردو از پرتغال می آیند

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال روز دهم تیرماه به تهران می آید. محمد مومنی پیشکسوت و کارشناس تیم فوتبال استقلال با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: دستیاران این مربی و همچنین تاریخ دقیق شروع تمرینات باشگاه استقلال هنوز اعلام نشده است.

وی ادامه داد: قرار است که کادرفنی جدید استقلال توسط شخص ریکاردو معرفی شود. به همین دلیل تکلیف مربیانی که با فرهاد مجیدی در استقلال کار می کردند، مشخص نیست.
مومنی اضافه کرد: تا آنجا که من می دانم قرار است دستیاران جدید با آقای ساپینتو از کشور پرتغال به ایران بیاید. به اعتقاد من مربی جدید استقلال فردی باتجربه است و توانایی دارد که استقلالی ها را از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به حد مطلوب برساند. البته مشروط بر اینکه امکانات کافی به وی داده و مورد حمایت قرار گیرد.

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی نیز گفت: به طور معمول مربیانی که در یک فصل موفق عمل می کنند، ترجیح می دهند که در یک جا نمانند و شرایط جدیدتری را تجربه کنند.

مومنی در خاتمه اضافه کرد: که هدف و تلاش همه ما این است که بتواند با برپایی اردوهای خارجی و داخلی تیم را برای کسب عنوان قهرمانی مجدد آماده سازیم.

گفت و گو: حسن امامقلی