پنجشنبه نهم فروردین ماه

عربشاهی: عذر و بهانه قابل قبول نیست

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته در ردیف منتقدان سرمربی پرسپولیس قرار داشت، اکنون با توجه به حضور پررنگ پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات نکات دیگری را یادآور شده است که با خبرنگار البرز ورزشی در میان گذاشت.

فصل گذشته با آنکه پرسپولیس نایب قهرمان شد، اما با تمامی گرفتاری هایی که دیده شد، باز می شد بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

بخشی از مسایل به نکات فنی بر می گشت. در میادینی که نیاز به سه امتیاز بازی بود، نتیجه را واگذار کردیم. یعنی به جای سه امتیاز، شش امتیاز از دست رفت.

 

در بر خی از بازی ها نمی دانم چه مسایلی وجود داشت که آنقدر تیم بد چیده شد تا مشخص شود که از دایره قهرمانی فاصله گرفته ایم.

 

در دربی فصل گذشه با دست خودمان فرصت و مسیر را برای حریف مهیا ساختیم تا قهرمان شود. اگر اندکی سبک و سیاق و قیافه مربی حرفه ای را به خود می گرفتیم و اقدام به تعویض زودتر انجام می شدف قطعا پرسپولیس با پیروزی در مسیر قهرمانی قرار می گرفت.

 

آنچه که در سال گذشته رقم خورد به پایان رسید اما نباید کاستی ها را فراموش کرد. باید درست گرفت. اکنون تیم دیگری در اختیار است.

 

گل محمدی تیمی را در حال جمع آوری است که از صفر تا صد آن راخودش انتخاب کرده است. دیگر عذر و بهانه ای وجود ندارد و قابل قبول نیست. باید در تمام سطوح به بازیکنان ممتاز رسید. اکنون که پول است و چراغ سبز از سوی مدیریت روشن شده است، باید تیمی را بست که در اندازه و قابلیت های تیم پرسپولیس باشد. بهانه ها را باید فراموش کرد و به دنبال نوسازی رفت تا گرفتاری های فصل گذشته تکرار نشود.

 

باید از همان هفته اول در حد کوبنده و تیم قهرمان دیده شد. چون زمان برای ایجاد هماهنگی و بازی های دوستانه وجود دارد.

 

خیلی دوستانه می گویم هواداران پرشور تیم پرسپولیس فصل گذشته بسیار از خود خویشتنداری نشان دادند، اما در این فصل با توجه به خریدهای مطلوب توقع دیگری می رود. به فکر قدرت سازی پرسپولیس باید رفت و از تفکرات استعفا و جدایی و صدور بیانیه فاصله گرفت.
گفت و گو: اکبر عزیزی