پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

شنیده های ما حاکی از آن است که سردار آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قصد ندارد تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند. وی بر این اندیشه است که برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در دوره آینده یعنی دو سال و نیم دیگر شرکت کند.

شنیدیم مهندس امیر عابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که در یک دوره تجربه ریاست فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارد و مطالعات خود را برای ثبت نام و شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز کرده است.

 

شنیدیم ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در توئیت خود پاسخگوی یکی از وزرای کابینه دولت را در مورد بود و نبودش در تیم استقلال را داده است.

 

شنیدیم یک گروه از بازرسان با آغاز فعالیت خود به سراغ آکادمی ها، مدارس فوتبال و برخی از باشگاه ها که در فوتبال پایه فعالیت دارند رفته تا پس از مسجل شدن دریافتی های نجومی از خانواده ها پروانه فعالیت آن را لغو و باطل کنند.

 

شنیدیم باشگاه استقلال درصدد است تا در صورت عدم پرداخت حق پخش این باشگاه از سوی صدا و سیما، شبکه ماهواره ای خود را فعال کرده و بازی های این تیم را از این شبکه پخش کند.

 

امیرحسین حسین زاده پدیده لیگ و مهاجم جوان تیم استقلال از عدم راهیابی اش به فوتبال اسپانیا پرده برداری کند. وی عنوان کرد وقتی از تیم ملی نوجوانان برگشتم از اسپانیا و باشگاه کوردو پیشنهاد دریافت کردم. همه چیز رسمی بود. حتی گفته شده ماهیانه حقوق دریافت خواهید کرد. من هم امضا کردم و حتی خود باشگاه کوردو هم توئیت زد که به آن تیم پیوستم. ولی نمی دانم چرا ویزایم برگشت خورد. هنوز این موضوع برایم در حد یک معما باقی مانده است.

 

شنیدیم در فدراسیون موقت فوتبال هیچ اراده ای برای راه اندازی وی آی آر «ویدئو چک» دیده نمی شود. از این رو افشاریان رئیس کمیته داوران به تیم ها گفته است در فصل آینده هم منتظر وی آی آر نباشید. گویا این حرف افشاریان از سوی فدراسیونی ها زاویه پیدا کرده و احتمال برکناری او قابل پیش بینی است.

 

شنیدیم مجتبی جباری که برای دستیاری در تیم استقلال و در کنار ساپینتو برگزیده شده بود به این پیشنهاد جواب رد داد و گفته است اگر قرار است روزی به استقلال برگردم، مربی اول خواهم بود.

 

شنیدیم شجاع خلیل زاده برابر اقدام باشگاه پرسپولیس که قرار است از دست وی به فیفا شکایت کند، گفته است اگر این اتفاق رقم بخورد آنگاه منتظر شکایت من هم باشند و قطعا بازنده نخواهم بود.

گزارش: اکبر عزیزی